  • 1. Data: 2010-07-30 16:05:31
    Temat: wakacyjnie
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Dawno nic nie pokazywałem
    to tutaj kilka wakacyjnych zdjęć z sesji rodzinnej :

    http://www.ksstudio.home.pl/wp/?p=1234

    zapraszam i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-07-30 16:32:05
    Temat: Re: wakacyjnie
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-30 18:05, Krzysztof Sordyl pisze:
    > Dawno nic nie pokazywałem
    > to tutaj kilka wakacyjnych zdjęć z sesji rodzinnej :
    >
    > http://www.ksstudio.home.pl/wp/?p=1234

    Ładnie to wyszło - dobre światło, kolory i ciekawe kadry.
    Brakuje tylko chyba niejakiego Krzysztofa na zdjęciach :)

    Zdradziłbyś jaką szklarnię użyłeś? Chociaż to z huśtawką
    i psem - 50/1.4 ?

    p!
    Keyser

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl

  • 3. Data: 2010-07-30 17:18:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > Dawno nic nie pokazywałem
    > to tutaj kilka wakacyjnych zdjęć z sesji rodzinnej :

    Mała GO - czasami za mała (zdj. 21).
    Dzieci - to poniżej pasa bo dzieci zawsze są ładne. Brak oldisów czyli
    >20. Taka fajna brunetka prawie nie wykorzystana. A pies to pies? A
    Tatuś?
    A tak poza tym to bardzo ładnie - ja tak ładnie nie umiem.

  • 4. Data: 2010-07-31 08:16:17
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości grup

    > Mała GO - czasami za mała (zdj. 21).
    > Dzieci - to poniżej pasa bo dzieci zawsze są ładne.

    :)

    Brak oldisów czyli

    To praca zlecona więc ja nie dobieram osób itd.

    Taka fajna brunetka prawie nie wykorzystana. A pies to pies? A
    > Tatuś?

    j.w.

    > A tak poza tym to bardzo ładnie - ja tak ładnie nie umiem.

    Dziękuję i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 5. Data: 2010-07-31 08:24:08
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Keyser Soze" <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i2uuq5$v4h$...@n...onet.pl...

    > Ładnie to wyszło - dobre światło, kolory i ciekawe kadry.
    > Brakuje tylko chyba niejakiego Krzysztofa na zdjęciach :)

    To nie moja rodzina, to sesja zlecona, ok. 1,5 godziny pracy.
    Niestety ok. godz. 10 rano więc letnie mocne słońce :(
    dlatego szukałem cienia itp.

    > Zdradziłbyś jaką szklarnię użyłeś? Chociaż to z huśtawką
    > i psem - 50/1.4 ?

    większość to EF 85/1.8
    kilka EF 135/2 i 35/1.4

    \