  • Data: 2010-11-02 12:42:22
    Temat: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w sprawie dysku zewnetrznego zakladam, że poszukuje osobno dysku i osobno
    obudowy:

    - 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]
    - 3.5"
    - 5400 [bo po co mi 7000 dla zewnetrznego]
    - usb 2.0 [nie musi 3.0, calkowicie wystarczy mi 2.0]
    - ATA [nie sata]
    - cichy
    - obudowa na dobrym chipie

    Jaki doradzicie dysk i obudowe z w/w cechami?

    [tak btw: mam od paru lat zewnetrzny seagate 100 giga, w wowczas mi
    doradzonej
    obudowie ICY BOX z chipem NEC'a - jakość! - i calosc do dzisiaj dziala
    super, w zasadzie
    bezglosnie, ale lata leca i pytanie - co DZISIAJ kupowac dbajac przy okazji
    o korzystna cene zakupu...]