  • Data: 2010-11-02 13:32:12
    Temat: Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 13:42:22 +0100, 1634Racine napisał(a):

    > w sprawie dysku zewnetrznego zakladam, że poszukuje osobno dysku i osobno
    > obudowy:
    >
    > - 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]
    > - ATA [nie sata]

    Masz jakieś logiczne wytłumaczenie tego wymogu? Według mnie jest to bez
    sensu, szczególnie przy nowym dysku i obudowie.
    Obawiam się że takie zestawienie jest niemożliwe do spełnienia. O ile w
    stacjonarnym jeśli masz tylko ATA (a od 7 lat to praktycznie nie
    występuje) możesz ratować się przelotką, przy dyskach zewnętrznych tak
    się nie da.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138