  • 81. Data: 2009-12-22 14:10:59
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhj14gb.7n7.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > A nie są?

    Faktycznie .... uzytkownicy iPhona sa chorzy psychicznie.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 82. Data: 2009-12-22 14:12:23
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zadanie do domu. Zainstaluj 100 aplikacji na WM a potem je usun zgodnie z
    > instrukcjami z dokumentacji i opowiedz nam o dzialaniu WM.

    Zadanie do domu. Zainstaluj te 100 aplikacji na nowego iPhona...

  • 83. Data: 2009-12-22 22:57:35
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > VomitroN pisze:
    >
    > Nas sa miliony dokladnie 49mln uzytkownikow iphoneOS

    A jak odejmiesz takich tacz-ajpodziarzy jak ty, manipulancie, to ile
    zostanie?
    Statystyki sprzed kilku miesiecy tylko z USA, gdzie dalej panuje szal na
    iphoneOS:
    Android 427 914 - 1,7%
    Symbian 888 532 - 3,5%
    PalmOS 2 398 755 - 9,4%
    iPhone 5 258 504 - 20,7%
    WM 6 807 554 - 26,7%
    BB 9 668 977 - 38,0%

    Tym samym zamiar iFanow, probujacych podawac statystyki sluzace do walki z
    WM legna w gruzach. Bo RIM jak widac zgarnia wszystko. Statystyki z konca
    roku pewnie beda jeszcze bardziej ciekawe dla tego systemu.

    > Nie mam iphona, za to iphoneOS bije na glowe WM logika i bezpieczenstwem
    > danych uzytkownika oraz stabilnoscia.

    Rozumiem, ze wybuchanie baterii, tandetny chipset Infineona w wersji 3G,
    ktory powoduje nagminne zrywanie polaczen, koniecznosc dublowania kontaktow,
    praktycznie nieuzywalny BT, maja cos wspolnego z bezpieczenstwem,
    stabiloscia i logika. Tylko ciekawe co?

    > Kup se ipoda Touch bedziesz wiedzial o czym piszesz

    Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
    Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

  • 84. Data: 2009-12-23 06:09:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhj14gb.7n7.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Faktycznie .... uzytkownicy iPhona sa chorzy psychicznie.

    Ja raczej mysle ze przy WM zostana juz tylko "chorzy" wystarczy
    popatrzec na najbardziej goracy watek na xda to odpalenie Androida na
    Diamondzie Touch Pro i HDku.... ciekawe... sami WMiarze maja dosc a tu
    widze mnostwo obroncow trupa... ze niby piekny mlody ..... Zwolenikow
    WMa nazwalbym podobnie jak tych normalnych z pozoru facetow wielbiacy
    staruszki dla kasy...i mowiacych baciu jestes taka mloda piekna i
    interaktywna

  • 85. Data: 2009-12-23 06:10:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zadanie do domu. Zainstaluj te 100 aplikacji na nowego iPhona...

    Uprzejmie informuje szanownego kolege ze na moim ipodzie Touch zostalo
    zainstalowanych 146 aplikacji z tego 56 odinstalowanych... i chodzi jak
    chodzil...

  • 86. Data: 2009-12-23 06:19:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

> [...]
    > zostanie?
    > Statystyki sprzed kilku miesiecy tylko z USA, gdzie dalej panuje szal na

    Tak oczywiscie ... z kapelusza .... uwaga cytuje Gardner 2Q2009

    "Microsoft's share continued to drop year-on-year to account for 9 per
    cent of the market in the second quarter of 2009."

    z tego samego raportu "Apple 13.3%" przy czym sa to tylko telefony nie
    liczac ipodow Touch.

  • 87. Data: 2009-12-23 06:36:29
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ja raczej mysle ze przy WM zostana juz tylko "chorzy" wystarczy popatrzec
    > na najbardziej goracy watek na xda to odpalenie Androida na Diamondzie
    > Touch Pro i HDku.... ciekawe... sami WMiarze maja dosc a tu

    Znaczy się, że użytkownicy WM to piekielnie zdolni ludzie i maja sprzęt
    dający im szerokie możliwości eksperymentowania:-)

    p.s.
    W drugą strone by się nie dało;-)

  • 88. Data: 2009-12-23 07:13:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > Znaczy się, że użytkownicy WM to piekielnie zdolni ludzie i maja sprzęt
    > dający im szerokie możliwości eksperymentowania:-)

    NO jaskiniowcy tez musieli bez siekiery drzwi do jaskini wstawic.
    Ale wybacz to w niczym nie czyni z jaskini apartamentow.

    > W drugą strone by się nie dało;-)

    No WIndows nie obslugiwal ekranow pojemnosciowych :) A powazniej ... po
    co zmieniac dobrego Androida na "trupa" ?

  • 89. Data: 2009-12-23 07:38:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 22 Dec 2009 23:57:35 +0100, "VomitroN"
    <v...@i...pl> wrote:

    >Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
    >Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

    Generalnie na poziomie nadryzionego jabłka a nie iPoda czy innego ich
    konkretnego produktu. Ja z produktami firmy Apple mam do czynienia tak
    od ~ 15 lat. Pierwszy to była "lodóweczka" Classic. Z fanatykami mam
    do czynienia własciwie od początku. Z fanatykam na zasadzie "Atarowca
    kop z gumowca" a mój Mac jest najlepszy na świecie i najdoskonalszą
    rada na wszytko. Zawsze jest lapeszy i fajniejszy od jakiejkolwiek
    maszyny. Bo to Mac. I nijak nei trafia do nich że np. bardzo kiepsko
    ten Mac sprawdza się w zastosowaniach sieciowych. No bo przecież ma
    najładniejszy interfejs. Tylko że nikt się już nie zająknie że chcąc
    zrobić coś bardziej zaawansowanego w kwestiach sieciowych trezba
    rzeźbić w shellu. No bo przeciez iProdukty są zawsze "user
    frindlejsze" niż jakiekolwiek inne. Ale ja nie żałuję - ostatnio
    zarobiłem nieźle na jednych takich oszołomach co to super-hiper-duper
    Mac-i mają. Padło im zaislanie i dane na iDysku przestały byc
    dostępne. iSerwis im odrzekł że może im odzysakc dane a porządną
    iKwotę. A wystarczyło iDysk zamontować do jakiegoś (oczywiście
    gorszego i niekoszernego) normalnego systemu i bezproblemowo można je
    było sobie skopiować. Tyle że z pięknego interfejsu co to każdy go
    opanuje w 10 minut zrobić tego nie dało rady. A po oddaniu danych
    usłyszałem że na Macu też to można pewnie zrobić tylko że oni nie
    mieli czasu by się tym zajmować bo maja ważniejsze sprawy.
    Zastanawiałem się co może być ważniejsze dla biura architektonicznego
    od bieżacych i archowalnych bibliotek projektów, modeli i tekstur. Ael
    to moze ja się na tym nie znam.

    P.S. iPhone leży w szufladzie nieodpalany ze 2 miesiące jako kolejny
    zapasowy telefon po SE W810i. Mac z Photoshopem czasami jest używany.

    Zdrówko

  • 90. Data: 2009-12-23 08:12:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhj14gb.7n7.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Faktycznie .... uzytkownicy iPhona sa chorzy psychicznie.

    Jak nie masz co napisać, to nie tnij cytatów jak dziecko.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***