  • 91. Data: 2009-12-23 08:52:04
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 23:57:35 +0100, VomitroN napisał(a):

    > Tym samym zamiar iFanow, probujacych podawac statystyki sluzace do walki z
    > WM legna w gruzach. Bo RIM jak widac zgarnia wszystko.

    RIM który nawet ciężko nazwać smartfonem, bo jeżeli nazwiemy go smartfonem,
    to smartfonami są również np. Nokie S40

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 92. Data: 2009-12-23 09:49:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Generalnie na poziomie nadryzionego jabłka a nie iPoda czy innego ich
    > konkretnego produktu. Ja z produktami firmy Apple mam do czynienia tak
    > od ~ 15 lat. Pierwszy to była "lodóweczka" Classic. Z fanatykami mam
    > do czynienia własciwie od początku.

    Cieszymy sie ze trolujesz rownie skutecznie ... ale i tak szafy rakowej
    autobusem nie przewieziesz...

    Po pierwsze NIKT nigdy nie pisze ze cokolwiek Apple jest najlepsze np w
    wywalaniu niebieskiego ekranu, bo nie jest. Uzytkownicy moga lubic swoj
    produkt i sie z nim idetyfikowac to normalne zjawisko jesli wyprobowali
    i sa zachwyceni, ale powiedz mi skad ta fanatyczna horda atakujaca Appla
    za wszystko co zrobi. Opowiedz nam o tym skad u NIE ZAINTERESOWANYCH i
    NIE POSIADAJACYCH taka piana na ustach, taka zawisc, zazdrosc, chec
    wkopania w ziemie. Mysle ze psychiatrzy mieli by co robic.

  • 93. Data: 2009-12-23 09:50:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > RIM który nawet ciężko nazwać smartfonem, bo jeżeli nazwiemy go smartfonem,
    > to smartfonami są również np. Nokie S40

    Smartphonem jest tez Samsung Avila najlepiej sprzedajacy sie smartphone
    w Polsce w koncu jest nawet wielozadaniowy i uruchamia zewnetrzne
    aplikacje czy to widgety czy Java.

  • 94. Data: 2009-12-23 10:02:12
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 10:49:28 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Cieszymy sie ze trolujesz rownie skutecznie ... ale i tak szafy rakowej
    >autobusem nie przewieziesz...

    iJasiu: już Ci kiedyś napisałem na p.r.w. - odpierdziel się ode mnie i
    zostań sobie sam w swoich paranojach. Bo żartu z szafą rackową,
    czekanami i wspinaniem się z nimi do tramwaju i tak nie pojmiesz bo za
    skomplikowane na Twój ograniczony rozumek.

    Zdrówko

  • 95. Data: 2009-12-23 10:06:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > czekanami i wspinaniem się z nimi do tramwaju i tak nie pojmiesz bo za
    > skomplikowane na Twój ograniczony rozumek.

    Przeciez gadasz bzdury ktory musze prostowac. Najlepszy sposob przestan
    pisac bzdury i bedzie cudownie

  • 96. Data: 2009-12-23 13:32:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 08:38:34 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
    >Ja z produktami firmy Apple mam do czynienia tak
    >od ~ 15 lat. Pierwszy to była "lodóweczka" Classic. Z fanatykami mam
    >do czynienia własciwie od początku. Z fanatykam na zasadzie "Atarowca
    >kop z gumowca" a mój Mac jest najlepszy na świecie i najdoskonalszą
    >rada na wszytko. Zawsze jest lapeszy i fajniejszy od jakiejkolwiek
    >maszyny. Bo to Mac. I nijak nei trafia do nich że np. bardzo kiepsko
    >ten Mac sprawdza się w zastosowaniach sieciowych. No bo przecież ma
    >najładniejszy interfejs.

    Ale powiem ci ze ja sie wtedy tez zetknalem, w pracowni
    graficzno-reklamowej, i bylem pod wrazeniem - w tym zastosowaniu sie
    sprawdzal. I byl w sumie calkowitej tanszy niz pecety.

    A zastosowania sieciowe .. jak sie wywali wszystkie pecety z firmy to
    i siec komputerowa dobrze dzialala :-)

    > A po oddaniu danych
    >usłyszałem że na Macu też to można pewnie zrobić tylko że oni nie
    >mieli czasu by się tym zajmować bo maja ważniejsze sprawy.
    >Zastanawiałem się co może być ważniejsze dla biura architektonicznego
    >od bieżacych i archowalnych bibliotek projektów, modeli i tekstur. Ael
    >to moze ja się na tym nie znam.

    Np trzeba zlozyc oferte na przetarg.
    Przetarg jest na 20mln czystego zysku, a termin za dwa dni :-)

    J.

  • 97. Data: 2009-12-23 13:51:29
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 14:32:32 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale powiem ci ze ja sie wtedy tez zetknalem, w pracowni
    >graficzno-reklamowej, i bylem pod wrazeniem - w tym zastosowaniu sie
    >sprawdzal. I byl w sumie calkowitej tanszy niz pecety.

    I nikt nie neguje że się sprawdza w pewnych dziedzinach. natomiast
    wmawianie wyjątkowości i tłumaczenie wszytkim do okoła jakie te Apple
    są najlepsze do wszystkiego to już przegięcie. Koledzy od Makówek
    często nie przyjmowali do wiadomości że niedorobili się w Polsce
    żadnego porządnego softu do księgowości. Jak ich zapytasz to masz dużą
    szansę sie dowiedzieć ze najlepsze w kilkuosobowej firmiebyłyby
    rowiązania typu SAP/R3 czy podobne albo żeby coś sobie przekompliować
    ze źródeł z Linuxa albo żeby odalić wirtulanie Windows. Ale nadal be?a
    twierdzić że Maki do wszytkiego najlepsze i najprostsze.

    >A zastosowania sieciowe .. jak sie wywali wszystkie pecety z firmy to
    >i siec komputerowa dobrze dzialala :-)

    No to i wię?szośc Maków też trza wyalić. Ale nie domonizujmy - nei
    zawssze PC to Windows. I nei zawsze sieć to PC.

    >Np trzeba zlozyc oferte na przetarg.
    >Przetarg jest na 20mln czystego zysku, a termin za dwa dni :-)

    E nie. Raczej nie mieli świadomości wartości tego co mogli stracić a
    co się udało uratować. Na szczęscie dla nich właściwiela firmy udało
    sie przekonac do zakupu odpowiedniego sprzętu i stowrzenia polityki
    backupów.

    Zdrówko

  • 98. Data: 2009-12-23 18:34:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 07:09:44 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Ja raczej mysle ze przy WM zostana juz tylko "chorzy" wystarczy
    >popatrzec na najbardziej goracy watek na xda to odpalenie Androida na
    >Diamondzie Touch Pro i HDku.... ciekawe... sami WMiarze maja dosc

    A na iPhonie daje sie linuxa zainstalowac.

    Natywny system operacyjny jest zly ? :-)

    J.

  • 99. Data: 2009-12-23 20:00:46
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhj3k1s.78d.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    b.com.pl...

    > Jak nie masz co napisać, to nie tnij cytatów jak dziecko.

    Kolejny, ktory bije piane a nawet iPhona nie ma.
    A ktos w tym watku grzecznie prosil, zeby nie karmic trolla... mea culpa.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 100. Data: 2009-12-23 20:46:35
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Waldek Godel pisze:
    >
    > Smartphonem jest tez Samsung Avila najlepiej sprzedajacy sie smartphone w
    > Polsce

    Bo za jednego iPhona mozna kupic 5 Samsungow S5230.

    BTW Top 10 sprzedazy w Vobisie za listopad br:
    1. HTC Touch Pro 2
    2. HTC Touch Diamond II
    3. HTC Touch 2 Mega HSPA WLAN GPS
    4. Nokia E52 Aluminium Metal
    5. Samsung S5230 Avila EDGE
    6. Emporia Talk
    7. Nokia E55 Black
    8. Nokia N97 Black 32 HSDPA WLAN GPS
    9. HTC HD2 Leo HSPA GPS
    10. Nokia 5530 XpressMusic Red EDGE WLAN

    Czy aby nie brakuje tu produktu pewnej firmy sadowniczej ? :)))

    Tym samym EOT.