    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Date: Wed, 23 Dec 2009 08:38:34 +0100

    On Tue, 22 Dec 2009 23:57:35 +0100, "VomitroN"
    <v...@i...pl> wrote:

    >Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
    >Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

    Generalnie na poziomie nadryzionego jabłka a nie iPoda czy innego ich
    konkretnego produktu. Ja z produktami firmy Apple mam do czynienia tak
    od ~ 15 lat. Pierwszy to była "lodóweczka" Classic. Z fanatykami mam
    do czynienia własciwie od początku. Z fanatykam na zasadzie "Atarowca
    kop z gumowca" a mój Mac jest najlepszy na świecie i najdoskonalszą
    rada na wszytko. Zawsze jest lapeszy i fajniejszy od jakiejkolwiek
    maszyny. Bo to Mac. I nijak nei trafia do nich że np. bardzo kiepsko
    ten Mac sprawdza się w zastosowaniach sieciowych. No bo przecież ma
    najładniejszy interfejs. Tylko że nikt się już nie zająknie że chcąc
    zrobić coś bardziej zaawansowanego w kwestiach sieciowych trezba
    rzeźbić w shellu. No bo przeciez iProdukty są zawsze "user
    frindlejsze" niż jakiekolwiek inne. Ale ja nie żałuję - ostatnio
    zarobiłem nieźle na jednych takich oszołomach co to super-hiper-duper
    Mac-i mają. Padło im zaislanie i dane na iDysku przestały byc
    dostępne. iSerwis im odrzekł że może im odzysakc dane a porządną
    iKwotę. A wystarczyło iDysk zamontować do jakiegoś (oczywiście
    gorszego i niekoszernego) normalnego systemu i bezproblemowo można je
    było sobie skopiować. Tyle że z pięknego interfejsu co to każdy go
    opanuje w 10 minut zrobić tego nie dało rady. A po oddaniu danych
    usłyszałem że na Macu też to można pewnie zrobić tylko że oni nie
    mieli czasu by się tym zajmować bo maja ważniejsze sprawy.
    Zastanawiałem się co może być ważniejsze dla biura architektonicznego
    od bieżacych i archowalnych bibliotek projektów, modeli i tekstur. Ael
    to moze ja się na tym nie znam.

    P.S. iPhone leży w szufladzie nieodpalany ze 2 miesiące jako kolejny
    zapasowy telefon po SE W810i. Mac z Photoshopem czasami jest używany.

    Zdrówko