  • 71. Data: 2009-12-21 12:28:33
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

    Witaj MS trolu :)!!! w realnym swiecie... chocbys nie wiem jak tupal
    nozka udzial WM spada bo ludzie maja alternatywe czy to iphoneOS czy to
    Android. Na WM miejsca na tym swiecie juz nie ma.

  • 72. Data: 2009-12-21 12:49:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    swoje bredzisz co by wyszło na Twoje.

    > To może _czytaj_ do kogo odpisujesz, bo ja się wbiłem we wątek, nie
    > pisałem o
    > 100KM z litra.

    sorry, mój błąd.

  • 73. Data: 2009-12-21 17:45:59
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

    > Japończycy z 2l silnika też wykrzesali 1000 KM. Tylko od
    > przyśpieszenia zależy moment obrotowy.

    Ile ich wyprodukowali?

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 74. Data: 2009-12-21 18:01:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ALEX John Calder" <k...@s...us> napisał w wiadomości grup
    > Ile ich wyprodukowali?

    Silników? Masz 100 tyś $ na taki silnik (bazą był z Evo VIII)?

  • 75. Data: 2009-12-21 19:05:42
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No Symbian to ma otwarty OS na aplikacje ze smietnika ze hoho, a Android
    > to i owszem pozwala zainstalowac aplikacje ale tylko takie ktore nie maja
    > dostepu do jadra. Wybacz ale otwartosc OS na instalacje smieci mogacych
    > wywalic system to domena WM i niech tak zostanie , przyjdzie wiatr i
    > zasypie te wstydliwa karte systemow operacyjnych o nazwie WM

    Zasmiecanie jakiegokolwiek systemu operacyjnego w telefonie, to domena nie
    samego systemu ale jego uzytkownika. Wystarczy poczytac co trzeba i gdzie
    trzeba, po czym instalowac takie programy, ktore odpowiadaja naszym
    wymaganiom i potrzebom.
    W iPhonie producent niejako sam okreslil z gory fabrycznie, niezbedne
    uzytkownikowi oprogramowanie.
    Swoja droga troche chujowo bym sie czul, majac swiadomosc, ze moje potrzeby
    sa az tak przewidywalne :)
    Moze wlasnie dlatego moja przygoda z iPhonem trwala tylko ( albo AZ ) 2 dni.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 76. Data: 2009-12-21 19:11:11
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z cyklu luźne skojarzenia:
    > "We are <<iPoo fanboys>>. You will be assimilated. Resistance is futile."

    Mozna tez inaczej. Bo dyskusja o iPhonie staje sie powoli czeskim filmem.

    "My jsme iBorg. Odpor je marny, budete asimilovani..."

  • 77. Data: 2009-12-21 21:26:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

> [...]
    > nie samego systemu ale jego uzytkownika. Wystarczy poczytac co trzeba i
    > gdzie trzeba, po czym instalowac takie programy, ktore odpowiadaja

    Phiii niwktory systemy mozesz zasmiecac do bolu i nic im nie jest
    dopoki nie zrozumiesz ze OS bez sandboxu jest niczym dyskusja jest
    bezcelowa.

    Zadanie do domu. Zainstaluj 100 aplikacji na WM a potem je usun zgodnie
    z instrukcjami z dokumentacji i opowiedz nam o dzialaniu WM.

    Potem powtorz to z dowolnym cywilizowanym systemem Android lub iphoneOS

  • 78. Data: 2009-12-21 21:29:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czuje sie bezradny w polemice z kims, kto wyraza swoje opinie, piszac o
    > sobie w liczbie mnogiej...

    Nas sa miliony dokladnie 49mln uzytkownikow iphoneOS

    > Mylisz ( o przepraszam! : mylicie ) pojecia. Kreowanie potrzeb
    > konsumpcyjnych, zamiast ich odgadywania, a
    > nastepnie zaspakajanie ich, ma dosc stara i znana powszechnie nazwe.

    Cud... ale rozumiem ze pretensji do WM gdy powstal pierwszy PDA z
    rtelefonem nie masz toz to wykreowanie z kapelusza w swej lasycznej
    postaci. Ludzie zyli tysiace bez latarek i zarowek wiec latarka to
    czysty marketing !!!

    > Rozumiem, ze uzywales ( o przepraszam! :uzywaliscie ) wielu "totalnych
    > nieporozumien" z WM, a po stwierdzeniu ich licznych wad, poczules
    > ( o przepraszam! :poczuliscie ) potrzebe zakupu iPhona. Zatem latwo ci
    > ( o przepraszam! : wam ) bedzie wymienic zarowne te nieporozumienia jak
    > rowniez ich wady. Niech wiedza co traca, ci ktorzy do tej pory nie kupili
    > gloryfikowanego przez ciebie ( o przepraszam! : przez was ) telefonu.

    Nie mam iphona, za to iphoneOS bije na glowe WM logika i bezpieczenstwem
    danych uzytkownika oraz stabilnoscia. O przewadze UI nawet nie wspomne.

    > Moze i ja sie skusze...aa nie, zapomnialem, mnie nie stac.

    Kup se ipoda Touch bedziesz wiedzial o czym piszesz

  • 79. Data: 2009-12-21 21:47:24
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

    > Silników? Masz 100 tyś $ na taki silnik (bazą był z Evo VIII)?

    Za 100 tysi to możesz sobie kupić co najwyżej tłok. Ceny tych silników idą w
    miliony dolarów. Ale możesz sobie kupić Ferrari F1. Za jakieś 900 tyś
    dolarów. Gwarancja jest na 900 kilometrów, ale zawsze jest :-P

  • 80. Data: 2009-12-22 09:42:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > W iPhonie producent niejako sam okreslil z gory fabrycznie, niezbedne
    > uzytkownikowi oprogramowanie.

    O JB nie słyszałeś?

    > Swoja droga troche chujowo bym sie czul, majac swiadomosc, ze moje potrzeby
    > sa az tak przewidywalne :)

    A nie są?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***