  • 151. Data: 2009-12-30 16:27:41
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ciekawosc co jeszcze spieprza :) A tak serio... "to tylko internetowy
    > komputer do trolowania" wiecej czasu spedzam z innymi systemami.
    >
    > Wiesz Linux slabo na desktopie wpisuje sie w AD, Exchanga czy WSUSa.
    > Ale to nie znaczy ze Windows jest lepszym serwerem Web. To jak z
    > systemami mobilnymi WM ma kilka zalet ale nie naleza do tego
    > a) UI z calym tym "wizual badziwiem"
    > b) filozofia systemu i wspoldzielonych biblioteka co za tym idzie
    > stabilnosc.
    >
    > Jak widziales a moze i nie, uzywam na codzien WM6.5 i Androida i
    > kazdego z innego powodu.
    Ilu ludzi tyle opinni. W polsce podobno wiecej opinni niż ludzi... a to
    chyba źle. Gdzie indziej... niewiem, ale słyszałem ze tak niejest. Tak
    sobie jednak myśle że jak ktoś by mi miał za mnie zdecydować jaka jest
    _moja_ opinia... To bym nie chciał. Nawet jak bym za to dostał sporo
    kasy, (albo inne profity) to moze bym sie na to zgodził, ale dalej nie
    była by to moja opinia. Autor artykułu z tematu, dostrzega jednak taką
    grupę ludzi, (za których podjęto decyzje) którzy mimo to cieszą sie z
    niej! to właśnie powoduje jego troskę o zdrowie psychiczne.
    Postaraj sie zrozumieć ze Ci którzy nie wybrali iPhona, nie dążą do jego
    zagłady, nie nazywają "iPhonowców" głupkami (tymbardziej takich jak
    Sergiusz). Oni poprostu zrezygnowali z interfejsu i wielodotyku, w
    zamian otrzymując klawiaturę*, 800p w poziomie, autofokus, karty
    pamieci, drugą baterie ze stacją dokującą, optyczną myszkę*, latarkę,
    automapę, BT stereo.. tydzień bez ładowania. Wszystko naraz? nie! ale
    mają wybór. Wm czy symbian? do wyboru! Do samodzielnego, przemyślanego
    wyboru.
    ToMasz

    * Pisałeś wcześniej o tym ze iPhone ma na ekranie ikonki uruchamiające
    cośtam. 50% telefonów z klawiszami ( w tym wszystkie z WM) moze mieć
    "podpięte" pod klawisze takie samo uruchamianie programów. "macając" to
    urządzenie codziennie, robiąc to samemu, bez najmniejszego problemu
    zapamietasz ze "k" to kalkulator, "s" sms, "w" to wifi, itd. Czy wiec
    przeniesienie opisanej funkcji klawiatury na ekran jest jakimkolwiek
    technicznym osiągnieciem? estetycznym - zgoda, ale technicznym?
    iPhone nie ma rysika bo teoretycznie nie potrzebuje. ale skorzystanie z
    wielodotyku wymusza użycie drugiej ręki. skoro musisz użyć 2 rąk, to
    czemu 50% obsługi interfejsu WM nie moze wymagać tego samego- czyli rysika?
    Twój hero ma trackbal? a wcześniejszy samsung myszke optyczną czy
    tracbal? (przepraszam jeśli coś pomyliłem) Dla mnie to genialne
    urządzenie bo mogę trafić kciukiem w dokładnie ten a nie inny punkt -
    jeśli go tylko widze. nie zrobisz tego nawet rysikiem, a co dopiero
    palcem. mało tego, trafie go ( oczywiscie zejdzie mi dłuzej) jadąc na
    rowerze po wybojach! dlaczego? bo wyboje i wstrzący nijak sie przenoszą
    na kursor, a ręka mi skacze tak samo jak kciuk. Można oczywiście napisać
    ze głupkiem jest ten, kto używa aktywnie telefonu w czasie jazdy na
    rowerze. Ale mozna również zripostować, ze osoba która w biurze siedząc
    obok PC, przegląda net, lub PDFy na iPhonie - jest chora psychicznie.

  • 152. Data: 2009-12-30 16:38:58
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika.
    a myszki optyczne to gips? omnia i780 Xperia?
    a tracbal? ( tu akurat nie znam zadnego z WM, ale andriod też sie liczy
    czy nie?)
    a hub usb, dzieki któremu podłączysz mysz z PC? tośka G900
    a klawiatura hardwarowa dzieki której rzadziej siegniesz po rysik? sam
    sobie poszukaj modeli.
    > iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.
    ma spójny, bo jest jeden. TAk samo mozna powiedzieć o nokiach 33XX.
    takiego samego nakładu pracy i użycia 2 rąk, wymaga wielodotyk w iP jak
    w wiekszości telefonów z WM praca rysikiem. Ale zawsze wygodniej bedzie
    używać klawiatury hardwarowej, zawsze precyzyjniejszy bedzie ryski lub
    mysz optyczna, od palca.
    ToMasz

  • 153. Data: 2009-12-30 20:39:02
    Temat: Re: u?ytkownicy s? chorzy psychicznie
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > ta grupa ma w nazwie "telefonia" i naprawde wiem ze w Larku Freebird jest
    > jakis praprodzek WMa (oczywiscie szczelnie zakryty interfejsem od Larka).
    > Mnogosc urzadzen jest bez watpienia problemem bo wymaga przewidywania
    > skalowania "guzikow" zaleznie do dwoch zmiennych rozdzielczosci i
    > wielkosci ekranu czyli dpi. Zreszta sam Microsoft zaczal z tym problemem
    > walczyc wystarczy zobaczyc jak bardzo okrojone sa dopuszczalne rozwiazania
    > hardware dla WM7.

    Chodzi o to, że nie ma problemu, że można wybrać z GPS, z klawiaturką, z
    latarką a może i z golarką. Jaki wybór oferuje iP ???

  • 154. Data: 2009-12-30 21:26:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 30.12.09 17:38, ToMasz pisze:

> [...]
    ^^^^
    > a myszki optyczne to gips? omnia i780 Xperia?
    Nie znam, nie używałem.
    > a tracbal? ( tu akurat nie znam zadnego z WM, ale andriod też sie liczy
    > czy nie?)

    Ale czytałeś moje zdanie przed odpisaniem?

    > a hub usb, dzieki któremu podłączysz mysz z PC? tośka G900

    LOL, mam z telefonem nosić myszę na USB?
    LOL

    > a klawiatura hardwarowa dzieki której rzadziej siegniesz po rysik? sam
    > sobie poszukaj modeli.

    Dziękuję postoję. Wolę 2x cieńszy tel od tela z klawą HW.

> [...]
    > w wiekszości telefonów z WM praca rysikiem. Ale zawsze wygodniej bedzie
    > używać klawiatury hardwarowej, zawsze precyzyjniejszy bedzie ryski lub

    Srutu pierdutu.
    iP i jego aplikację wpisują się w wspólne GUI.
    A aplikacje WM są od sasa do lasa. Ile developer miał inwencji na tyle
    GUI aplikacji potrafi być odjechane.

    --
    Pete

  • 155. Data: 2009-12-31 06:26:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > grupę ludzi, (za których podjęto decyzje) którzy mimo to cieszą sie z
    > niej! to właśnie powoduje jego troskę o zdrowie psychiczne.

    Nazywajac uzytkowników iphona chorymi psychicznie... zabawne.

    > Postaraj sie zrozumieć ze Ci którzy nie wybrali iPhona, nie dążą do jego
    > zagłady, nie nazywają "iPhonowców" głupkami

    Czytales tytuł watku. Przykro mi ale NIE POSIADACZE iphona wlasnie
    znalezli sobie sposob na "wyplucie swojej frustracji z posiadania WM" na
    innych. No wybacz ale jak dla mnie swiadczy to o chorobie psychicznej.
    Jak czegos nie lubie i nie uzywam to nie pisze o tym.

> [...]
    > automapę, BT stereo.. tydzień bez ładowania. Wszystko naraz? nie! ale
    > mają wybór. Wm czy symbian? do wyboru! Do samodzielnego, przemyślanego

    Swietnie.... uzytkownicy Ferrari to glupki wzieli 2 osobowy samochod.
    A mogli Fiata ten robi 4,5-7 osobowe a nawet busy.
    WYbacz ale mieszanie zalet wszystkich telefonow jako laczna zalete to
    jakis kosmiczny zart,

> [...]
    > przeniesienie opisanej funkcji klawiatury na ekran jest jakimkolwiek
    > technicznym osiągnieciem? estetycznym - zgoda, ale technicznym?

    A w jaskiniach wykuwali napisy mlotkiem. Druk na papierze to tylko
    zmiana technologi tworzenia napisow phiii Gutenberg to przereklamowany trol.

    > iPhone nie ma rysika bo teoretycznie nie potrzebuje. ale skorzystanie z
    > wielodotyku wymusza użycie drugiej ręki.

    Ze co ? No wybacz ... herezje jakies piszesz. Szczegolnie ze to nie
    multidotyk jest rewolucja a gesty

> [...]
    > rowerze po wybojach! dlaczego? bo wyboje i wstrzący nijak sie przenoszą
    > na kursor, a ręka mi skacze tak samo jak kciuk.

    Mnie osobiscie trackball do szczescia potrzebny nie jest podobnie jak
    gladzik skoro gladzikiem moze byc caly ekran. To po co protezy.
    Wiem WM ma niedostosowany interfejs do uzywania palcami na rowerze.

  • 156. Data: 2009-12-31 06:28:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Chodzi o to, że nie ma problemu, że można wybrać z GPS, z klawiaturką, z
    > latarką a może i z golarką. Jaki wybór oferuje iP ???

    To ze mozesz wybrac rozne modele Fiatow nie czyni z nich Ferrari (tez
    jakby Fiat)

  • 157. Data: 2009-12-31 09:38:26
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > To ze mozesz wybrac rozne modele Fiatow nie czyni z nich Ferrari (tez
    > jakby Fiat)

    Jakie znowu Ferrari ?! Mam po prostu większy wybór sprzętu. Nie jestem
    ograniczony do iP.

  • 158. Data: 2010-01-01 20:41:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Oczywiście, że wybiorą ipoo - ale nie dlatego że jest prosty w użyciu,
    > botego na pierwszy rzut oka nie widać. Zrobią to dlatego, że wygląda jk
    > zabawka z odpustu - kolorowy, dużo kolorowych ikonek, oo jakie fajne
    > ikonki kolorowe, ooo.

    I to powiedzial ktos u kogo odpustowy TouchFlow wali po oczach jak
    choinka. A najwiekszym hitem ostatnich dni jest modyfikacja koloru
    chmurek. Tak cos w tym jest 90% ludzi wybierajacych WM popelnia ten blad
    bo widzialo dziadowska nakladke na WM... a potem tylko rozczarowania.

    Smieszne i zalosne

  • 159. Data: 2010-01-01 20:51:53
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > chmurek. Tak cos w tym jest 90% ludzi wybierajacych WM popelnia ten blad
    > bo widzialo dziadowska nakladke na WM... a potem tylko rozczarowania.

    Jakie znowu TouchFlo? Nie mam nic takiego na swoim telefonie, więc nie
    wiem co mi tutaj wciskasz.

    Jakie znowu chmurki? Człowieku, chyba się za dużo xda-dev naczytałeś!

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 160. Data: 2010-01-02 20:31:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Jakie znowu TouchFlo? Nie mam nic takiego na swoim telefonie, więc nie
    > wiem co mi tutaj wciskasz.
    >
    > Jakie znowu chmurki? Człowieku, chyba się za dużo xda-dev naczytałeś!

    Wiesz dziwak pozostaje dziwakiem hitem sa kolorowe chmurki to w ramach
    walki z cukierkowym iphonem ?
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=599
    147

    A tak apropo bledow najnowszy Windows Mobile pomylil sie ktory mamy rok

    Możliwe, że jeśli otrzymałeś życzenia noworoczne już w roku 2010 w
    postaci wiadomości SMS - wyświetlana data nie odzwierciedliła właściwy
    rok. Zamiast mieć w polu z datą 1/1/2010, pojawiło się 1/1/2016. Problem
    pojawił się znienacka i tak szamo szybko został poprawiony przez pewnego
    bystrego programistę z forum forum.ppcgeeks.com/.