  • 1. Data: 2009-05-08 09:13:12
    Temat: uzupełnienie Nikora 70-200vr
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Doradzcie mi proszę jakis obiektyw do D90 jako uzupełnienie nikkora
    70-200vr.
    Na N 24-70 na razie mnie nie stać.

    Czy te problemy z af w sigmach to naprawde taki wielki problem?
    Nie mam na tyle doswiadczenia zeby wybadac taka sigme w sklepie bazujac
    tylko na wyswietlaczu aparatu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-08 09:44:51
    Temat: Re: uzupełnienie Nikora 70-200vr
    Od: j...@g...pl

    On 8 Maj, 11:13, a402 <z...@o...pl> wrote:
    > Doradzcie mi proszę jakis obiektyw do D90 jako uzupełnienie nikkora
    > 70-200vr.
    > Na N 24-70 na razie mnie nie stać.

    Nikor 17-55mm/2.8

  • 3. Data: 2009-05-08 10:08:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    j...@g...pl pisze:

    Hej

    > Nikor 17-55mm/2.8

    Predzej czy później będzie pewnie parcie na FF więc proponuję używkę
    Nikkora 17-35/2.8
    A jeśli ma być jeszcze taniej, a dobrze to może starszego Nikkora
    20-35/2.8? np.:

    http://www.allegro.pl/item627609319_nikkor_20_35_2_8
    _d_if_fx_pro_nikon.html

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-05-08 10:18:11
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Kryhu pisze:
> [...]
    > Nikkora 17-35/2.8
    > A jeśli ma być jeszcze taniej, a dobrze to może starszego Nikkora

    Ale pomiędzy 35 a 70 straszna luka się robi.
    A co myslicie i sigmie 24-70?

  • 5. Data: 2009-05-08 10:43:06
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Doradzcie mi proszę jakis obiektyw do D90 jako uzupełnienie nikkora
    > 70-200vr.
    > Na N 24-70 na razie mnie nie stać.

    N 28-70mm f/2.8
    Wielu o nim zapomina a uznawany jest za jeden z lepszych w historii Nikona.
    Jest jasny, ma AFS, doskonały optycznie.
    Oprócz wagi - nie ma wad.

    Pzdr, MW

  • 6. Data: 2009-05-08 11:15:53
    Od: jurekk <j...@o...pl>

    jak Ci zależy na szerokim kącie to weź 17-50 f/2,8

  • 7. Data: 2009-05-08 11:21:58
    Od: a402 <z...@o...pl>

    jurekk pisze:
    > jak Ci zależy na szerokim kącie to weź 17-50 f/2,8

    Jest jeszcze jasny tamron chyba 17-50 2,8, co o nim sadzicie? Zacheca cena.

  • 8. Data: 2009-05-08 11:49:01
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "a402" napisał:

    > A co myslicie i sigmie 24-70?

    mam taki jest średni,
    głośny silnik, zawodny AF
    no i najwięcej używam tego obiektywu
    ale da się żyć, na razie zmieniać nie zamierza
    bo cenowo był po prostu tani w porównaniu
    do inych obiektywów w tym zakresie

    mam też 70-200 sigmy i tu już jest znacznie
    lepiej. niby tej samej klasy ale znacznie
    odbiegają jakością

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 9. Data: 2009-05-08 12:16:29
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    a402 pisze:

    > Jest jeszcze jasny tamron chyba 17-50 2,8, co o nim sadzicie? Zacheca cena.

    Używam i nie mogę złego słowa powiedzieć. Czołg toto nie jest (chociaż
    raz sturlał mi się z biurka na podłogę z paneli i nic mu nie jest), ale
    ma wygodny szeroki pierścień zoomowania, nie kręci mordą, jest ostry.
    Robię nim koncerty, więc wymagania mam dość spore.
    Jak kupisz używany egzemplarz ze śrubokrętem, to powinieneś być
    zadowolony - dużo osób skarży się, że wersja z silnikiem wolniej ostrzy.

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 10. Data: 2009-05-08 12:31:33
    Od: a402 <z...@o...pl>

    PaRaGaS pisze:

    > Robię nim koncerty, więc wymagania mam dość spore.
    > Jak kupisz używany egzemplarz ze śrubokrętem, to powinieneś być
    > zadowolony - dużo osób skarży się, że wersja z silnikiem wolniej ostrzy.

    A jak z fokusem, ostrzy w punkt?
    Bywaja wadliwe egzemplarze?