  • 31. Data: 2012-06-06 21:38:54
    Temat: Re: [uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-06 20:47, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > No to na PLONK-a zasługuje, czyż nie?

    Owszem. Ino raz, a skutecznie. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2012-06-06 22:03:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Owszem. Ino raz, a skutecznie. :)

    Niestety, nie mam opcji do splonkowania po asterze i jego ip.
    A zmieniać softu dla jednego gada nie będę, wolę kilka razy wrzucać typa do
    kibla.

  • 33. Data: 2012-06-07 09:30:51
    Temat: Re: IDIOCI? NA PMS? NIEMOZEBNE!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak w temacie.

    jak w temacie.

  • 34. Data: 2012-06-07 23:14:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 09:32:02 +0200, F.J. napisał(a):

    > lokowanie jest jak przynosisz produkt do programu. W tym przypadku produkt
    > był tam. Naucz sie podstaw prawa

    Uważasz, że ten produkt był tam przypadkowo ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 35. Data: 2012-06-08 06:26:08
    Od: "F.J." <F...@k...edu.pl>

    >Uważasz, że ten produkt był tam przypadkowo ?

    nie, Policja zakupiła go by dbacć o NASZE WSPÓŁNE BEZPIECZEŃSTWO.
    Jest to szczególnie warzne przed EURO (miliśmy to na odprawie)

    FJ

  • 36. Data: 2012-06-12 13:43:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jun 2012 06:26:08 +0200 osobnik zwany F.J. wystukał:

    > nie, Policja zakupi?a go by dbacae o NASZE WSPÓ?NE BEZPIECZENSTWO. Jest
    > to szczególnie warzne przed EURO (mili?my to na odprawie)

    kolina,
    to się obchód nazywa, nie odprawa

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?