  • 1. Data: 2012-06-05 17:57:23
    Temat: Mechanik w Szkocji
    Od: "D." <z...@g...com>

    Witam grupowiczów.

    Przepraszam za poniekąd spam ale jestem już nieco zdesperownay.

    Szukam mechanika w Szkocji, w okolicach Edynburga. Okolice tzn. gdzieś w Szkocji w
    rozsądnej odległości 50-70 mil.

    Pacjent to Audi A6 i nie podejrzewam żeby było to coś skomplikowanego. Sam niestety
    nie mam dostępu do kanału i potrzebnych narzędzi. Moje możliwości ograniczyły się do
    kupna interfejsu i zdiagnozowania usterki.

    Po tym co się nasłuchałem o fachowości i umiejętnościach zarówno miejscowych jak i
    rodaków, strach gdziekolwiek pojechać. Jedno naprawią, inne zepsują.

    Jeśli by ktoś posiadał namiary na sprawdzonego mechanika i chciałby pomóc proszę o
    kontakt na maila, co by grupy nie zaśmiecać: rzewski na gmail.com

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-05 18:22:13
    Temat: Re: Mechanik w Szkocji
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "D." <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Jeśli by ktoś posiadał namiary na sprawdzonego mechanika i chciałby
    > pomóc proszę o kontakt na maila, co by grupy nie zaśmiecać: rzewski na

    a może napisz chociaż co się dzieje ?

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2012-06-05 19:07:26
    Od: "D." <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2012 17:22:13 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:
    > "D." <zagloba.onufry at gmail.com> wrote in message
    ps.com...

    > a mo�e napisz chocia� co si� dzieje ?

    Wyświetla mi się błąd P0420.

    http://www.dtcsearch.com/P0420/?from=Torque

    http://www.obd-codes.com/p0420

    Do tego cosik mi się wydaje że na postojach smierdzi mi spalinami. Zważywszy na to,
    że już miałem jakieś kłopoty z odmą i została wymieniona (jeszcze w PL), może to być
    zwyczajna nieszczelność albo nie dokręcona obejma (tak się łudzę).

    Auto to Audi A6 z 2002r. z 2,0 benzyniakiem.

    Generalnie chciałbym znaleźć mechanika któremu będę mógł zaufać i w przyszłości
    powierzyć moje czterokołowe szczęście ;)

    Pozdrawiam

    D.

  • 4. Data: 2012-06-05 23:00:53
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "D." <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Generalnie chciałbym znaleźć mechanika któremu będę mógł zaufać i w
    > przyszłości powierzyć moje czterokołowe szczęście ;)

    tu masz na temat przyczyn tego błędu:
    http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2749659

    czyli prawdopodobnie katalizator lub któryś z czujników zadzwoń pod ten numer:
    07769207860 gość ma garaż w Airdrie co prawda więc te 35-40 mil od Edynburga ale
    robi uczciwie jak czegoś nie wie to nie dotyka i przedewszystkim nie zdziera,
    pogadaj z nim czy się podejmie. Niestety w Edim nikogo nie polecę możesz
    ewentualnie popytać na www.emito.net jeśli jeszcze tam nie byłeś.

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2012-06-06 13:18:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/06/2012 16:57, D. wrote:
> [...]
    kontakt na maila, co by grupy nie zaśmiecać: rzewski na gmail.com

    Abbeyhill Garage, albo Carcraft w Loanhead. Od lat polecam znajomym i
    jeszcze nikt nie wrócił z pretensjami. Strach to jechać do polskiego
    eksperta Mietka, który ma komplet kluczy z tesco i naprawia pod blokiem
    za dychę na godzinę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-06-06 13:20:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/06/2012 16:57, D. wrote:
> [...]
    kontakt na maila, co by grupy nie zaśmiecać: rzewski na gmail.com

    Abbeyhill Garage, albo Carcraft w Loanhead, ci drudzy sporo drożej ale
    naprawdę eksperci. Od lat polecam znajomym i jeszcze nikt nie wrócił z
    pretensjami. Strach to jechać do polskiego eksperta Mietka, który ma
    komplet kluczy z tesco i naprawia pod blokiem za dychę na godzinę.

    Swoją drogą - przyjechać tu po spieprzonej w Polsce wymianie odmy i
    narzekać na szkockich fachowców, eh ludzie ludzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-06-06 14:35:20
    Od: "D." <z...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 12:20:49 UTC+1 użytkownik kamil napisał:
    > Swoją drogą - przyjechać tu po spieprzonej w Polsce wymianie odmy i
    > narzekać na szkockich fachowców, eh ludzie ludzie.

    Dziękuję za pomoc. Nie omieszkam skorzystać.

    Jestem przekonany że wymiana odmy została dobrze zrobiona. Ale to już moja sprawa i
    nie bardzo możesz się wypowiadać w tym temacie.

    I jeszcze nie narzekam na nikogo. Cytuję tylko tych którzy już przejechali sie na
    fachowości zarówno Szkotów jak i Polaków, oraz zapłacili za rzeczy które nie zostały
    nie tylko naprawione ale nie były nigdy zepsute.

    Pozdrawiam

    D.

  • 8. Data: 2012-06-06 14:37:44
    Od: "D." <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2012 22:00:53 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:

> [...]
    > pogadaj z nim czy się podejmie. Niestety w Edim nikogo nie polecę możesz

    Dziękuję za pomoc :) Zadzwonie i pogadam z gościem. To jest Polak?

    Dziękuję także za ekspertyzę, dała mi nadzieję że nie będę musiał kupować nowego
    tłumika.

    Pozdrawiam serdecznie

    D.

  • 9. Data: 2012-06-06 14:54:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/06/2012 13:35, D. wrote:

> [...]
    fachowości zarówno Szkotów jak i Polaków, oraz zapłacili za rzeczy które nie zostały
    nie tylko naprawione ale nie były nigdy zepsute.

    W Abbeyhill nie zrobią ci jakiejś konkretnej diagnostyki komputerowej,
    starej daty mechanicy ale naprawdę solidni, pytaj o Briana w razie czego.

    Trzecia opcja to Autohaus, też w Loanhead. Zajmują się głównie Audi i
    resztą VAGów, 40f za godzinę pracy ale mają doświadczenie, więc raczej
    nie będą tracić dwóch dni na diagnozowanie i naprawy nie tego, co
    trzeba. Robiłem u nich przegląd i kilka drobnych napraw A4, też bez zarzutu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-06-06 15:01:58
    Od: "D." <z...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 13:54:03 UTC+1 użytkownik kamil napisał:
> [...]
    > nie będą tracić dwóch dni na diagnozowanie i naprawy nie tego, co
    > trzeba. Robiłem u nich przegląd i kilka drobnych napraw A4, też bez zarzutu.

    Jeszcze raz dzięki.
    Cena nie jest aż tak dla mnie istotna jeśli idzie za nią jakość i rzeczywista praca.
    Wiem, że co tanio to drogo. Ale jak już płacę uczciwie to i bym chciał tego samego w
    rewanżu.

    Pozdrawiam serdecznie

    D.