  • 91. Data: 2011-03-03 21:49:49
    Temat: Re: uwaga na odpadaj?ce koła:)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-03 21:40, J.F. pisze:

    > Cos nie bardzo w to wierze - a letnie nie wychodzily ?

    Letnie nie wychodzą, bo nie ma potrzeby używania tego dystansu, bo
    rozstaw śrub jest prawidłowy.
    Taki dystans z konwerterem to też cienki nie może być, bo musi być
    mocny. A najtańsza opcja konwertera to będzie zapewne grubszy krążek z
    gorszego materiału.
    Jak dołożyli po 20mm albo i więcej z każdej strony to zapewne koła wyszły.

    > Chyba ze dystanse dali zeby sruby dopasowac, a cienszych nie bylo.

    No jedynie taką opcję rozważam.
    Zwykłych przelotowych dystansów potrzebnych do dopasowania ET felgi
    raczej nie da się źle zrobić i takie dystanse źródłem problemów być nie
    powinny.

  • 92. Data: 2011-03-03 21:59:19
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-03 12:36, LEPEK pisze:

    > Po pierwsze to jest legitymizacja patologii.

    Widocznie kierownictwo policji uważa pracę mechanika do zmiany kół za
    bardziej wartościową niż pracę policjanta.
    Przy takim podejściu rozsądne wydaje się że policjant zamiast zajmować
    się bezsensowną pracą policjanta w końcu zrobi coś pożytecznego i zmieni
    koła :)

  • 93. Data: 2011-03-03 23:35:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale ona się nie urwała :)
    >
    > http://moto.onet.pl/1639034,1,policja-zapewnia-alfy-
    sa-bezpieczne,artykul.html?node=2

    Dobre, dobre.
    Niech żyje polskie dziennikarstwo.
    Żadne kłamstwo nie jest złe, żeby zrobić zly pr.

  • 94. Data: 2011-03-04 01:27:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2011 23:35:36 +0100, Cavallino wrote:
    sa-bezpieczne,artykul.html?node=2

    >Dobre, dobre.
    >Niech żyje polskie dziennikarstwo.
    >Żadne kłamstwo nie jest złe, żeby zrobić zly pr.

    Ale czemu na jednym zdjeciu jest felga stalowa, a na drugim alusy na
    sniegu ? :-)

    J.

  • 95. Data: 2011-03-04 01:36:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 21:59:19 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    >Przy takim podejściu rozsądne wydaje się że policjant zamiast zajmować
    >się bezsensowną pracą policjanta w końcu zrobi coś pożytecznego i zmieni

    No ale dochodzi VAT :-)

    Poza tym dojazd do mechanika tez kosztuje, a dwoch policjantow zmieni
    4 kola w szybszym czasie niz dojazd. I nie zuzyja przy tym benzyny :-)

    J.

  • 96. Data: 2011-03-04 06:10:22
    Temat: Re: uwaga na odpadajšce koła:)
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 18:58:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Zresztą.. skoro już o tym myślę, to zajrzałem, co jest mozliwe. Otóż Alfa
    > 159 jeździ na felach 17, 18 i 19 cali.

    AR 159 wyposażana była także w 16` koła, także takie felgi są dostępne.
    Policja dostała auta z silnikiem 1750 TBi - w standardzie wyposażanym w
    koła 17`.
    3.2 V6 nie ma już w ofercie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 97. Data: 2011-03-04 08:45:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-03 19:58, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Którą wersję ma policja? 2.2 czy V6? Ale V6 teoretycznie powinna być na
    > felgach 19", więc znów nic się nie zgadza, jakaś kompletna paranoja.

    1.8 Turbo. Poza tym wydaje mi się, że nie ma już 159 z silnikiem 2.2 i
    v6 (przynajmniej w PL).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 98. Data: 2011-03-04 08:48:28
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 01:27:53 +0100, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Ale czemu na jednym zdjeciu jest felga stalowa, a na drugim alusy na
    > sniegu ? :-)

    "W KWP w Kielcach wszystkie użytkowane alfy romeo 159 mają opony założone
    na felgi aluminiowe."

    W sumie to mogłeś jeszcze się zapytać dlaczego w artykule o AR są zdjęcia
    Lancii, Kia, VW i innych.

    W tak serio macie kłopot ze zrozumieniem tekstu czytanego, czy udajecie
    durniów ? Bo jeśli to drugie, to wychodzi Wam mistrzowsko ...

    "Takt jest muzyką duszy. Daniel Anita"

  • 99. Data: 2011-03-04 09:17:16
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 02.03.2011 20:11, krzyss pisze:

    > Prawo jest po to zeby go przestrzegac, ale u nas sie dyskutuje. Ciekawe
    > ze jak za granica dostaniesz mandat 500Eur to juz tak nie dyskutujesz i
    > zgadzasz sie z jego wymiarem.

    E tam ;) Jeszcze przed naszym wejsciem do Uni jechalem z Wloch z
    przeladowana (nieswiadomie) przyczepa. Austryjak na granicy mnie zwazyl
    i syplal jakims mandatem z kosmosu (no, na nasze polskie przyziemne
    zarobki). Skonczylo sie chyba na 60e ;) Z kazdym mozna negocjowac :)

    Pzdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 100. Data: 2011-03-04 09:21:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2011 08:48:28 +0100, Marcin Stankiewicz wrote:
> [...]
    >W tak serio macie kłopot ze zrozumieniem tekstu czytanego, czy udajecie
    >durniów ? Bo jeśli to drugie, to wychodzi Wam mistrzowsko ...

    No ale czemu w KWP Kielce Alfy jezdza na alusach, skoro zimowki
    dostarczono na stalowych ? :-P

    A na drugim to patrz na rejestracje - albo jeszcze na podworku
    dealera, albo swiezo po dostawie.

    J.