eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › uturbione benzynowe jednolitrowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2016-02-29 13:20:09
    Temat: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    mocno wysilone i padają szybko.
    czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    mądrych niosące się echem?


  • 2. Data: 2016-02-29 17:25:48
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-29 o 13:20, sirapacz pisze:
    > Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    > mocno wysilone i padają szybko.
    > czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    > naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    > mądrych niosące się echem?

    Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    później to już nie Twój problem ;)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 3. Data: 2016-02-29 17:46:00
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-29 o 17:25, Lewis pisze:

    >> Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    >> mocno wysilone i padają szybko.
    >> czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    >> naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    >> mądrych niosące się echem?
    >
    > Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    > takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    > później to już nie Twój problem ;)
    >
    Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i będzie sprzedawał, tyle że
    nikt nie będzie chciał dać 30k a tylko będą proponować mu 20k
    lub mniej. To dalej będzie nie jego problem ?


    Pozdrawiam


  • 4. Data: 2016-02-29 18:21:53
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i będzie sprzedawał, tyle że
    > nikt nie będzie chciał dać 30k a tylko będą proponować mu 20k
    > lub mniej. To dalej będzie nie jego problem ?

    Ale na tej grupie cały czas panuje przekonanie że producenta już nie interesuje
    drugi właściciel samochodu.
    A tak na logike tak jak napisałeś może producenta to nie interesuje.
    A;e jak kupiłem auto za 100 tys a potem mam problem ze sprzedażą.
    To czy kupie drugi raz takie auto?


  • 5. Data: 2016-02-29 19:42:09
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-29 o 18:21, Bolko pisze:

    >> Jak kupi za 60k, przejedzie to 150k i będzie sprzedawał, tyle że
    >> nikt nie będzie chciał dać 30k a tylko będą proponować mu 20k
    >> lub mniej. To dalej będzie nie jego problem ?
    >
    > Ale na tej grupie cały czas panuje przekonanie że producenta już nie interesuje
    > drugi właściciel samochodu.
    > A tak na logike tak jak napisałeś może producenta to nie interesuje.
    > A;e jak kupiłem auto za 100 tys a potem mam problem ze sprzedażą.
    > To czy kupie drugi raz takie auto?
    >
    Na tej grupie nie dyskutują producenci tylko nabywcy.
    I jak dotąd tylko jeden dyskutant był na tyle głupi że dał się
    zapędzić w sytuację gdzie napisał że nie ważna cena a ważne
    to co on sobie wybierze i ogłosi za jedynie słuszne. :-)
    Tyle że mowa była nie o nówce z salonu a o używce ze sporym przebiegiem.

    Skoro coś nie interesuje producenta nie oznacza że nie powinno
    interesować nabywcę. Tu szczególne pozdrowienia dla szczęśliwych
    nabywców pojazdów z tym nowym składnikiem klimatyzacji. :-)


    Pozdrawiam


  • 6. Data: 2016-03-01 09:19:13
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-29 o 17:25, Lewis pisze:
    > W dniu 2016-02-29 o 13:20, sirapacz pisze:
    >> Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    >> mocno wysilone i padają szybko.
    >> czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    >> naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    >> mądrych niosące się echem?
    >
    > Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    > takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    > później to już nie Twój problem ;)
    >
    Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego
    silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał go, że
    będzie ok :))

    Nie miałem więcej pytań. Fakt, że przy jego przebiegach rzędu
    200-300km/mc to pewnie mu posłuży.


  • 7. Data: 2016-03-01 09:59:08
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Feb 2016 09:21:53 -0800 (PST)
    Bolko <s...@g...com> wrote:



    > Ale na tej grupie cały czas panuje przekonanie że producenta już nie interesuje
    > drugi właściciel samochodu.

    Ależ interesuje ;) bo to zapewne on będzie wkładał niemałą furmankę pieniędzy w
    naprawy auta ;)

    Ostatnio coś mnie się o uszy obiło, że Emil łowca radarów, będzie teraz łąwcą różnych
    absurów i coś tam o automatach w Audi wspomniał, że się sypią, a sypią się dla tego
    że producent świadomie ładuje włożyska co drugą kólkę, czy jakoś tak, urywek w radiu
    słyszałem. Generalnie nikomu nie opłąca się robić trwałych aut, a ten cały
    downsizeing jest tego najlepszym przykładem. Pali to to samo co większe jednostki o
    podobnej mocy, a trwałość będzie połowę krótsza. W końcu słupki rzecz święta.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń


  • 8. Data: 2016-03-01 10:29:27
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>


    >>> Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    >>> mocno wysilone i padają szybko.
    >>> czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    >>> naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    >>> mądrych niosące się echem?
    >>
    >> Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    >> takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    >> później to już nie Twój problem ;)
    >>
    > Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego
    > silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał go, że
    > będzie ok :))

    Na pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z
    rozciągającym się łańcuchem, dalej nie wiem.

    Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak
    zacząłem czytać fora i szukać info w sieci:


    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-sil
    niku-1-6-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-pro
    dukcie-bmw-oraz/m04ew

    A potem cytat z forum:)
    "Ja mam 1.6thp z 2012. Przejechane 75000km, salonowe polskie, jestem
    pierwszym wlascicielem. Przy 17000 zaliczylem pierwsza wizyte w
    serwisie. Ustawiali mi rozrząd bo się przesunął. Nastpnie przy około
    30000 wymnienili mi rozrzad bo się wyciągnął. Przy 54 000 wymieniono mi
    silnik na nowy, bo poprzedni stracił szczelność na którymś cylindrze.
    Dostałem gratis przedłuzenie gwarancji na kolejny rok. Pod koniec tehj
    przedłuzonej gwarancji zaczely sie podobne jak poprzednio problemy.
    Szarpanie i wyskakiwanie zapłonu, spalanie detonacyjne. Zdążyłem przed
    końcem gwarancji podjechać na serwis. Auto stoi tam od tygodnia.
    Naprawiają zgodnie z procedurami Citroen Polska, czyszczenie zaworow
    jakimis granulkami, dodatek do paliwa plus wymiana oleju, swiec,
    uszczelek itp. Po wykonaniu tego stwierdzili, że jest wszystko ok.
    Chcieli mi wydac auto. Przejchalem się trzysta metrow znów szarpanie,
    wyskakiwanie zapłonu. Uznali ze został jeszcze jakiś syf i trzeba
    pojezdzic. auta nie odebralem oni jezdzili. Przejechali 300km nic
    rzekomo sie nie działo. Zaprosili po odbiór. Wsiadłem z pracownikiem
    serwisu, po dwóch kilometrach znowu szarapnie i wypadanie zapłonu.
    Najprawdopodobniej silnik jest doi wymiany. Ludzie nie dajcie sie
    nabijac w butelke. Ten silnik to złom mimo, że od BMW. Jest za słaby do
    tak cięzkiego auta. Jak nie rozrząd, to turbo, jak nie turbo to zawory,
    jak nie zawory to dwumasa. Turbinę też mi robili po wydmuchało
    uszczelkę, dwumasa też była wymieniaa bo też jest za słaba. Masakra to jest"

    Większość tych małolitrażowych wynalazków to niedopracowane gówna, z
    czasem w miarę możliwości poprawiane. To samo dotyczy części nowych diesli.
    Takimi samochodami należy jeździć krótko, do 100tys km i potem do
    sprzedania:) Dlatego jak ktoś szuka starszych używanych to należy dobrze
    zainteresować się historią danego modelu.
    Nie ma to jednak jak starsza wolnossąca benzyna (ewentualnie zagazowana)
    albo starszy dopracowany niewyżyłowany diesel typu BMW M57D25. Niektóre
    silniki zrobiły po 800tys.km bez jakiejkolwiek naprawy.




  • 9. Data: 2016-03-01 11:21:20
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nb3ndq$q7m$...@n...news.atman.pl...
    >> Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się
    >> tego
    >> silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał
    >> go, że
    >> będzie ok :))
    >Na pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z
    >rozciągającym się łańcuchem, dalej nie wiem.

    Swoja droga - jak to jest - nikt nie testuje tych silnikow ?
    Wydaje mi sie, ze testuja i te 200kkm ktos przejezdza/hamownia.

    Jesli to niemieckie auto, to polowe z pedalem w podlodze :-)

    >Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak
    >zacząłem czytać fora i szukać info w sieci:
    >http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-si
    lniku-1-6-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-pr
    odukcie-bmw-oraz/m04ew

    >A potem cytat z forum:)
    >"Ja mam 1.6thp z 2012. Przejechane 75000km, salonowe polskie, jestem
    >pierwszym wlascicielem. Przy 17000 zaliczylem pierwsza wizyte w
    >serwisie. Ustawiali mi rozrząd bo się przesunął. Nastpnie przy około
    >30000 wymnienili mi rozrzad bo się wyciągnął.

    Obie usterki niekoniecznie maja jakis zwiazek z "wysileniem" ..

    >Przy 54 000 wymieniono mi silnik na nowy, bo poprzedni stracił
    >szczelność na którymś cylindrze.

    J.


  • 10. Data: 2016-03-01 11:30:03
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: "abn140" <a...@g...com>


    > uszczelkę, dwumasa też była wymieniaa bo też jest za słaba. Masakra to
    > jest"
    o ja 3,14erdole!!!
    nigdy bym nie pomyslal ze silnik v6 TDI z Audi, ten pierwszy, bedzie wzorem
    niezawodnosci wobec nowych wynalazkow....

    > albo starszy dopracowany niewyżyłowany diesel typu BMW M57D25. Niektóre
    > silniki zrobiły po 800tys.km bez jakiejkolwiek naprawy.

    Pan Internet podaje ze ponad milion ktos tym zrobil.
    jeden tds, jeden juz 3.0 d , OIDP....


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: