-
11. Data: 2009-10-01 06:59:24
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 1 Paź, 07:07, "vari" <v...@p...onet.pl> pisze...
> > 5ESS - Szczecin Niebuszewo, działa *31*NUMER :)
> Ale nie masz stałęgo CLIRa.
> No i o to chodzi.
> Szkoda że mając stały CLIR nie można się raz wyświetlić np #31*NUMER lub
> podobnie.
a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
CLIR-a
zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
problemu.
Ircys
-
12. Data: 2009-10-01 07:12:25
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: "vari" <v...@p...onet.pl>
a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
CLIR-a
zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
problemu.
NIE-DAŁO-SIĘ.
Przynajmniej ZAMÓWIĆ. Bo przekonywano mnie wtedy usilnie że NA TEJ CENTRALI
NIE DA SIĘ inaczej niz CLIR stały.
Nawet konsultowałem to z ówczesną załogą HOST Świnoujscie (gdy jeszcze
takowe załogi były).
Nie mam wpływu na to że teraz się da.
Mogę zmienic więc zlecenie.
Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
właśnie #31* NUMER.
To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.
vari
-
13. Data: 2009-10-01 07:21:55
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"vari" <v...@p...onet.pl> writes:
> Nie mam wpływu na to że teraz się da.
> Mogę zmienic więc zlecenie.
> Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
> właśnie #31* NUMER.
> To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.
Przeciez to jest typowe. W Plusie jest (bylo?) tak, ze w abonamencie
jak numer byl domyslnie prezentowany to nie mozna go bylo ukryc, za
to mozna bylo zamowic CLIR i odkrywac przy pojedynczym polaczeniu, a
dla odmiany w Simplusie mozna bylo ukryc numer przy pojedynczym
polaczeniu, a stalego CLIRa zamowic sie nie dalo.
MJ
-
14. Data: 2009-10-01 07:24:57
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 1 Paź, 09:12, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
> a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
> CLIR-a
> zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
> problemu.
> NIE-DAŁO-SIĘ.
> Przynajmniej ZAMÓWIĆ. Bo przekonywano mnie wtedy usilnie że NA TEJ CENTRALI
> NIE DA SIĘ inaczej niz CLIR stały.
> Nawet konsultowałem to z ówczesną załogą HOST Świnoujscie (gdy jeszcze
> takowe załogi były).
Nie było wśród nich tego, który nie wiedział o tym, że "się nie
da" ... :)
> Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
> właśnie #31* NUMER.
> To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.
Logika jest jasna i prosta - CLIR stały jest stały HOUGH!
Ircys
-
15. Data: 2009-10-01 08:04:19
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
news:adeb47f5-683b-4b85-97ef-06b2a17c9df2@f16g2000yq
m.googlegroups.com...
On 1 Paź, 09:12, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
>Logika jest jasna i prosta - CLIR stały jest stały HOUGH!
U mnie na OCB to mozna bylo sobie nie majacd CLIRa stalego uwaktywnic go
kodem *31# i obowiazywal az do momentu dezaktywacji przez #31- czyli taki
"miękki CLIR staly".. Oczywiscie kod *31*NUMER# tez dziala(ł) w
przeciwienstwie do #31*NUMER#. Ostatnio nie sprawdzalem - nie mam na codzien
dostepu do linii, ale mysle, ze tak samo.
Pozrawiam
SDD
-
16. Data: 2009-10-01 08:29:11
Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 1 Paź, 10:04, "SDD" <s...@t...pl> pisze...
> >Logika jest jasna i prosta - CLIR stały jest stały HOUGH!
> U mnie na OCB to mozna bylo sobie nie majacd CLIRa stalego uwaktywnic go
> kodem *31# i obowiazywal az do momentu dezaktywacji przez #31- czyli taki
> "miękki CLIR staly".. Oczywiscie kod *31*NUMER# tez dziala(ł) w
> przeciwienstwie do #31*NUMER#. Ostatnio nie sprawdzalem - nie mam na codzien
> dostepu do linii, ale mysle, ze tak samo.
Tak, to usługa CLIR-M (M- Modification), która tylko na OCB(!) była
usługą domyślną
zresztą nie dającą się modyfikować (np. zdjąć) przez obsługę centrali.
Jak ktoś to
wyczaił, aktywował i zapomniał a poźniej zgłaszał to jako uszkodzenie
to były jaja :)
Ircys