  • 1. Data: 2009-09-22 10:05:49
    Temat: Jaki telefon bezprzewodowy na 3 słuchawki ??/
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    Witam:)

    No własnie ... jako że sporo tu znawców telefonów a ja sie kompletnie na tym
    nie znam mam prośbe :)

    Szukam zwyklego telefonu bezprzewodowego dokladnie z 3 sluchawkami ;-)

    Przegladam Allegro ale ciezko cos odnalezc w zalewie roznego rodzaju szajsu
    "powystawowego" z Niemiec :)

    Chcialbym zeby to byl najlepiej telefon nowy, z normalna polska gwarancja,
    menu po polski i instrukcja :)

    Podstawowowe funckje zatem w dolnej/sredniej klasie cenowej, na zwykle
    baterie AAA, bez wodotryskow - byle działał bezawaryjnie i byl funkcjonalny
    :)

    Mozecie polecic jakis konkretny model ? (ewentualnie link) :)

    pzdr i z gory dzieki :)

  • 2. Data: 2009-09-22 18:08:42
    Temat: Re: Jaki telefon bezprzewodowy na 3 słuchawki ??/
    Od: "tele" <t...@l...pl>

    Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl>
    > Szukam zwyklego telefonu bezprzewodowego dokladnie z 3 sluchawkami ;-)
    > Chcialbym zeby to byl najlepiej telefon nowy, z normalna polska gwarancja,
    > menu po polski i instrukcja :)

    Kupujesz dwa zestawy "DUO" np Avena, Siemens, itp
    robisz zestaw Trio i Mono, mono sprzedajesz lub zostawiasz jako rezerwę.
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/t
    elefony_modemy/tel_bezprz/?_prod=674569

  • 3. Data: 2009-09-22 19:10:21
    Od: Szyba <s...@g...pl>

    Minotaur pisze:
> [...]
    > :)
    >
    > Mozecie polecic jakis konkretny model ? (ewentualnie link) :)

    http://www.allegro.pl/item737604072_ooo_philips_cd13
    0_4_sluchawki_menu_pl_gwar.html
    ...mam taki- też "powystawowy", na dwie słuchawki. Działa chyba 2 lata,
    bez najmniejszego problemu.
    Pzdr!
    Szyba

  • 4. Data: 2009-09-23 12:46:06
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Możesz zajrzeć na www.panasonic.pl
    w zakładce Telekomunikcja/oferta poszukaj w telefonach bezprzewodowych DECT.
    Z reguły do każdego można zalogować do 6 słuchawek ( sprawdź w opisie).
    Wówczas aparat + dwie słuchawki z ładowarką dadzą Ci komplet użyteczny dla
    Ciebie.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-09-23 16:22:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-23 14:46, RK napisał/a:
> [...]
    > Wówczas aparat + dwie słuchawki z ładowarką dadzą Ci komplet użyteczny dla

    Tak łatwiej trafić: http://www.panasonic.pl/oferta.php?sub=190
    No i ze względu na cenę (jeśli wystarczy taka funkcjonalność) to plecam
    KX-TG6412 (zestaw z 2 słuchawkami) + dodatkowa słuchawka KX-TGA641 -
    zawsze wyjdzie taniej niż telefon z jedną słuchawką + dwie dodatkowe.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-09-27 19:18:24
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Minotaur wrote:
> [...]
    > :)
    >
    > Mozecie polecic jakis konkretny model ? (ewentualnie link) :)

    W MM są zestawy z 2 słuchawkami oraz pojedyncze dodatkowe słuchawki (tz
    tylko ładowarka, bez bazy) za dość dobre pieniądze.
    To oczywiście nie jedyne miejsce. Taki zestaw 2 + 1 to dobry sposób na
    zaopatrzenie się w 3 słuchawki, co koledzy zresztą napisali.

    Oczywiście każdą DECT/GAP można przypisać do bazy obsługującej ww
    standard. Ale jak chcesz 3 identyczne, to nie masz wyboru. :)

    TG

  • 7. Data: 2009-09-28 06:17:22
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TGor" <g...@w...peel>

    > Oczywiście każdą DECT/GAP można przypisać do bazy obsługującej ww
    > standard. Ale jak chcesz 3 identyczne, to nie masz wyboru. :)

    Przypisać tak, ale niekoniecznie wykorzystywać wszystkie możliwości telefonu
    czy stacji bazowej

  • 8. Data: 2009-09-28 06:46:04
    Od: TGor <g...@w...peel>

    op23 wrote:

    > Przypisać tak, ale niekoniecznie wykorzystywać wszystkie możliwości
    > telefonu czy stacji bazowej

    No raczej. A miało być nowocześnie. ;-)

    TG

  • 9. Data: 2009-10-13 08:13:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak przy okazji: nadzialiśmy się ostatnio na Panasoniki KX-TG7302, które NIE MAJĄ
    możliwości wpisania do wewnętrznej książki
    telefonicznej numerów, które do nas dzwoniły :-o
    Po wejściu w menu numerów odebranych / nieodebranych jest jedynie opcja KASUJ.
    W życiu byśmy nie kupili wiedząc o tym z góry...
    Można dodać przez menu jedynie te numery, które się samemu wybierało.
    Więc OSTRZEGAM !!
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-10-21 18:00:51
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-13 10:13, ąćęłńóśźż napisał/a:
> [...]
    > W życiu byśmy nie kupili wiedząc o tym z góry...
    > Można dodać przez menu jedynie te numery, które się samemu wybierało.

    Dziś miałem okazję sprawdzić te Twoje "rewelacje"
    Określę je krótko - BZDURY piszesz.

    --
    Cz.