  • 1. Data: 2009-09-25 10:07:34
    Temat: 61-278-63-88 jaka centrala
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Strasznie trzeszczący sygnał, a niby mamy w pełni sieć cyfrową w Polsce.
    Numer przypisany do sklepu w Poznaniu, chociaż coś mało poznański.

  • 2. Data: 2009-09-25 19:00:26
    Temat: Re: 61-278-63-88 jaka centrala
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bagietek" <b...@l...fr> napisał w wiadomości
    > Strasznie trzeszczący sygnał, a niby mamy w pełni sieć cyfrową w Polsce.
    > Numer przypisany do sklepu w Poznaniu, chociaż coś mało poznański.

    W kwestii formalnej - staraj sie nie podawac pelnych numerow telefonu na
    grupie, chyba, ze "sasiednie" numery (rozniace sie tylko np. trzema
    ostatnimi cyframi) zachowuja sie calkiem inaczej.
    Po co mnostwo osob (w ty jacys szalency) maja nekac jeden numer gluchymi
    telefonami :)
    Nie wiem, co chcesz od tego sygnalu - dla mnie jest typowo cyfrowy, zreszta
    po jednym dzwonku zglasza si emodem.
    Ten numer prawopodobnie dziala w sieci Exatel (pochodzi z puli tego
    operatora) - w tego typu nietepsianych centralach.
    Ze sluchu to tylko potrafie poznac OCB, S12, EWSD i 5ESS :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-26 07:25:19
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

> [...]
    > operatora) - w tego typu nietepsianych centralach.
    > Ze sluchu to tylko potrafie poznac OCB, S12, EWSD i 5ESS :)

    Nie jest to prywatna osoba, tylko sklep do którego numer jest dostępny w
    książce telefonicznej firm, chyba nie będzie im przeszkadzać, że parę
    osób więcej zadzwoni :)