    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Date: Thu, 1 Oct 2009 09:12:25 +0200

    a to trzeba było myśleć przez zamówieniem usługi i zamiast stałego
    CLIR-a
    zamówić CLIR-PCS (Per Call Suspend) i wtedy kod #31*NUMER działa bez
    problemu.

    NIE-DAŁO-SIĘ.
    Przynajmniej ZAMÓWIĆ. Bo przekonywano mnie wtedy usilnie że NA TEJ CENTRALI
    NIE DA SIĘ inaczej niz CLIR stały.
    Nawet konsultowałem to z ówczesną załogą HOST Świnoujscie (gdy jeszcze
    takowe załogi były).
    Nie mam wpływu na to że teraz się da.
    Mogę zmienic więc zlecenie.
    Szkoda (powtarzam), że nie da się TAKŻE raz pokazać numeru na przykłąd
    właśnie #31* NUMER.
    To byłoby logiczne. Ale może programisci inaczej logikę pojmują.
    vari