  • 1. Data: 2009-09-21 11:37:40
    Temat: Nordisk ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    nordiskpolska.pl
    CDMA
    Co o tym myslicie?
    JaC

  • 2. Data: 2009-09-21 14:09:16
    Temat: Re: Nordisk ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > nordiskpolska.pl
    > CDMA
    > Co o tym myslicie?

    Gazet nie czytasz? Gugla zamknęli?
    Od bodajże dwóch tygodni własność Polkomtel SA

    M.

  • 3. Data: 2009-09-21 16:52:45
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:h981ed$nvk$1@news.onet.pl...

    > Gazet nie czytasz? Gugla zamknęli?
    > Od bodajże dwóch tygodni własność Polkomtel SA

    Zajrzałem do taryfy. Mało ciekawa.

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 4. Data: 2009-09-21 17:28:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Sempiterna wrote:

    > Zajrzałem do taryfy. Mało ciekawa.

    Słąwku, proponuję porównać ją z odpowiednią technologicznie (i
    zasięgowo) konkurencją
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3266/3344757
    .pdf

    Jak dla mnie, na działce w lesie to jedyna możliwa propozycja,
    oczywiście poza dostępem satelitarnym ;-)

    M.

  • 5. Data: 2009-09-21 19:31:29
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:h98d4m$qds$1@news.onet.pl...

> [...]
    .pdf

    > Jak dla mnie, na działce w lesie to jedyna możliwa propozycja,
    > oczywiście poza dostępem satelitarnym ;-)

    Balszoje pikasso, jakby to określił jeden z moich kumpli, notabene,
    telefoniarz, jak ja :)

  • 6. Data: 2009-09-21 22:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mam się przyznac??
    ;-)

    Napatoczyło mi się N. w lornecie, bo akurat szukam jakiegoś repeatera na pasmo cdma i
    chciałem wiedzieć ile to dokładnie tych, no
    tam, jak one - herców...
    JaC

    -----