eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniausługa CLIR jednokrotny na 5ESS
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2009-09-26 08:34:20
    Temat: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do posiadaczy linii PSTN z centrali 5ESS bez usługi "CLIR
    stały".
    Czy działa Wam jednokrotne "ukrycie" numeru poprzez posłużeniem się kodem 31
    ?
    I jaka ewentualnie jest składnia ?
    Dawnymi czasy na S-12J działał na każdej linii w Warszawie CLIR jednokrotny
    ze składnią (o ile dobrze pamiętam).
    *31#NUMER
    Natomiast na liniach ze stałym CLIRem nic tym kodem nie można było zdziałać
    (np jednorazowo "wyświetlić się").
    Na 5ESS od kiedy pamietam nigdy nie była dostępna w TP usługa jednorazowego
    ukrycia numeru kodem 31. Przynajmniej nie defaultowo.
    Teraz nie mogę sprawdzić bo mam stały CLIR i może być sytuacja jak z S-12.
    Obecnie po *31* mam komunikat "Usługa niedostępna dla tego numeru".
    Wynikało by że składnia powina być *31*NUMER.

    Moje pytanie: czy ktoś kto nie ma CLIRu a ma PSTN z 5ESS w TP może
    posprawdzać jak jest z tym 31 ?

    Chciałbym sobie zdjąć stały CLIR ale mieć możliwość jednorazowej aktywacji
    lub chociaż aktywowania i zdejmowania usługi kodem 31.

    Kiedyś zamówiłem właśnie stały CLIR bo innego się nie dało.
    vari



  • 2. Data: 2009-09-26 15:55:44
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Wrz, 10:34, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam pytanie do posiadaczy linii PSTN z centrali 5ESS bez usługi "CLIR
    > stały".
    > Czy działa Wam jednokrotne "ukrycie" numeru poprzez posłużeniem się kodem 31
    > ?
    > I jaka ewentualnie jest składnia ?
    > Dawnymi czasy na S-12J działał na każdej linii w Warszawie CLIR jednokrotny
    > ze składnią (o ile dobrze pamiętam).
    > *31#NUMER
    > Natomiast na liniach ze stałym CLIRem nic tym kodem nie można było zdziałać
    > (np jednorazowo "wyświetlić się").
    > Na 5ESS od kiedy pamietam nigdy nie była dostępna w TP usługa jednorazowego
    > ukrycia numeru kodem 31. Przynajmniej nie defaultowo.
    > Teraz nie mogę sprawdzić bo mam stały CLIR i może być sytuacja jak z S-12.
    > Obecnie po *31* mam komunikat "Usługa niedostępna dla tego numeru".
    > Wynikało by że składnia powina być *31*NUMER.
    >
    > Moje pytanie: czy ktoś kto nie ma CLIRu a ma PSTN z 5ESS w TP może
    > posprawdzać jak jest z tym 31 ?

    Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    Per Call Activation)
    i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.

    Ircys


  • 3. Data: 2009-09-26 16:13:35
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>


    Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    Per Call Activation)
    i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.
    -----------

    Dzięki. No to teraz trzeba będzie przekonać "dordców" co to jest i z czym to
    sie je.
    Jak mi przyznawano ulgę za niespełnianie warunków usługi powszechnej przez
    moje łącze to długo i wielu osobom musiałem tłumaczyć, że nie chodzi o
    Neostradę.
    Ale w razie czego to się pisze pismo a potem uzyskuje nr sprawy.
    Na jego podstawie już da się wytłumaczyć sprawę panom w CKU. Numer jest wiec
    oporów nie mają a przynajmniej wiedzą co klient zamawiał - że też w TP nie
    ma dobrej praktyki wysyłania do CKU czy RONiU tekstów ŹRÓDŁOWYCH jako
    załącznik do sprawy. Często gesto abonent pisze lepiej i fachowo w
    przeciwieństwie do "personelu pośredniczącego", który ma tłumaczyć z
    polskiego na nasze i pisze obsłudze technicznej co poeta chciał powiedzieć.
    Kiedyś chciałem przenieść SDI z jednej linii na drugą. Jedna linia była w
    lokalu A a druga w lokalu B oddalonym o kilka ulic.
    Wszystko obsługiwała jedna jedyna centrala w maisteczku.
    Zamówienie opisałem tak, że trudno było nie zrozumieć.
    Mimo to, pzyszli monterzy do lokalu B (tam gdzie miała być docelowo usługa
    SDI zdjęta z A) z pytaniem: "no to to dokąd tą linię pzenosimy ?" (linię B).
    Po chwili tłumaczenia pokazali zlecenie i powiedzieli: "dobrze że pan nam od
    razu wszystko powiedział bo zaraz mieliśmy odcinać tę linię".
    Wytłumaczyłem żeby poszl sobie na PG i tam załatwili wszystko.
    Ucieszyli się, poszli i zaraz przniesiony terminal ożył.
    Tak to jest jak urzędas za biurkiem uważa że jest defaultowo mądrzejszy niż
    "ci biedni abonenci".
    Podobnie jak przekręcali w spółdzielni mieszkaniowej moje imię na tablicy
    lokatorów bo "nie ma takiego imienia proszę pana - sam sprawdziłem w
    kalendarzu".
    Dopiero chęć podetknęcia dowodu osobistego pod nos spowodowała że pan nie
    był już taki pewny wiedzy absolutnej.
    vari



  • 4. Data: 2009-09-26 18:12:25
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-26 17:55, Ircys pisze:
    > On 26 Wrz, 10:34, "vari"<v...@p...onet.pl> wrote:
    >> Mam pytanie do posiadaczy linii PSTN z centrali 5ESS bez usługi "CLIR
    >> stały".
    >> Czy działa Wam jednokrotne "ukrycie" numeru poprzez posłużeniem się kodem 31
    >> ?
    >> I jaka ewentualnie jest składnia ?
    >> Dawnymi czasy na S-12J działał na każdej linii w Warszawie CLIR jednokrotny
    >> ze składnią (o ile dobrze pamiętam).
    >> *31#NUMER
    >> Natomiast na liniach ze stałym CLIRem nic tym kodem nie można było zdziałać
    >> (np jednorazowo "wyświetlić się").
    >> Na 5ESS od kiedy pamietam nigdy nie była dostępna w TP usługa jednorazowego
    >> ukrycia numeru kodem 31. Przynajmniej nie defaultowo.
    >> Teraz nie mogę sprawdzić bo mam stały CLIR i może być sytuacja jak z S-12.
    >> Obecnie po *31* mam komunikat "Usługa niedostępna dla tego numeru".
    >> Wynikało by że składnia powina być *31*NUMER.
    >>
    >> Moje pytanie: czy ktoś kto nie ma CLIRu a ma PSTN z 5ESS w TP może
    >> posprawdzać jak jest z tym 31 ?
    >
    > Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    > Per Call Activation)
    > i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    > Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.
    Niewątpliwe tak się nazywa, tylko wytłumacz to konsultantowi. W CUT &tp
    jest tak:
    "blokada prezentacji numeru tp dla jednego połączenia (wymaga
    odpowiedniego terminala) - usługa polega na zablokowaniu prezentacji
    własnego numeru telefonu u Abonenta wywoływanego w realizowanym jednym
    połączeniu. Aktywacja usługi wymaga zamówienia."


  • 5. Data: 2009-09-26 21:24:10
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>


    Użytkownik "vari" <varicap
    >
    > Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    > Per Call Activation)
    > i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    > Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.
    > -----------
    >
    > Dzięki. No to teraz trzeba będzie przekonać "dordców" co to jest i z czym
    > to sie je..................

    Zmobilizowany Twoim postem - sprawdziłem i u mnie (strefa 18, S12) działa, a
    przymierzałem się do poproszenia o jej aktywacje.
    Wygląda że defaultowo jest włączona.

    Bohdan




  • 6. Data: 2009-09-27 05:22:54
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>


    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9lf3b$13s$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    > Per Call Activation)
    > i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    > Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.
    > -----------
    >
    Nie wiem do czego jestem przyłączony, ale spróbowałem i *31* działa w TP bez
    problemów i jakiejkolwiek aktywacji usługi. Wcześniej próbowałem #31# i
    byłem rozczarowany, ze usługa nie działa.

    wiatrak



  • 7. Data: 2009-09-30 09:36:58
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja się tylko obawiam, że mimo wybrania kodu może nie zadziałać i to bez uprzedzenia
    (i bez poinformowania), więc ci kolesie z
    grubymi karkami przed którymi chciałbyś się ukryć i tak przyjdą po Ciebie ;-))
    JaC


    -----

    > "blokada prezentacji numeru tp dla jednego połączenia - usługa polega na
    zablokowaniu prezentacji własnego numeru telefonu u
    Abonenta wywoływanego w realizowanym jednym połączeniu. Aktywacja usługi wymaga
    zamówienia."


  • 8. Data: 2009-09-30 09:38:23
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Masz zastrzeżony numer?
    JaC


    -----

    > Chciałbym sobie zdjąć stały CLIR


  • 9. Data: 2009-09-30 20:01:24
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    vari pisze:
    > Mam pytanie do posiadaczy linii PSTN z centrali 5ESS bez usługi "CLIR
    > stały".
    > Czy działa Wam jednokrotne "ukrycie" numeru poprzez posłużeniem się kodem 31
    > ?

    5ESS - Szczecin Niebuszewo, działa *31*NUMER :)


  • 10. Data: 2009-10-01 05:07:52
    Temat: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>


    > 5ESS - Szczecin Niebuszewo, działa *31*NUMER :)

    Ale nie masz stałęgo CLIRa.
    No i o to chodzi.
    Szkoda że mając stały CLIR nie można się raz wyświetlić np #31*NUMER lub
    podobnie.
    vari


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: