eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniausługa CLIR jednokrotny na 5ESSRe: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: usługa CLIR jednokrotny na 5ESS
    Date: Sat, 26 Sep 2009 18:13:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <h9lf3b$13s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h9kk69$rht$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <f...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ejw29.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1253982124 1148 83.21.164.29 (26 Sep 2009 16:22:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Sep 2009 16:22:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229110
    [ ukryj nagłówki ]


    Usługa nazywa się CLIR-PCA (Calling Line Identification Restriction
    Per Call Activation)
    i jest aktywowana kodem *31*NUMER dla danego połączenia.
    Usługa musi być przydzielona na centrali. Działa bez problemu.
    -----------

    Dzięki. No to teraz trzeba będzie przekonać "dordców" co to jest i z czym to
    sie je.
    Jak mi przyznawano ulgę za niespełnianie warunków usługi powszechnej przez
    moje łącze to długo i wielu osobom musiałem tłumaczyć, że nie chodzi o
    Neostradę.
    Ale w razie czego to się pisze pismo a potem uzyskuje nr sprawy.
    Na jego podstawie już da się wytłumaczyć sprawę panom w CKU. Numer jest wiec
    oporów nie mają a przynajmniej wiedzą co klient zamawiał - że też w TP nie
    ma dobrej praktyki wysyłania do CKU czy RONiU tekstów ŹRÓDŁOWYCH jako
    załącznik do sprawy. Często gesto abonent pisze lepiej i fachowo w
    przeciwieństwie do "personelu pośredniczącego", który ma tłumaczyć z
    polskiego na nasze i pisze obsłudze technicznej co poeta chciał powiedzieć.
    Kiedyś chciałem przenieść SDI z jednej linii na drugą. Jedna linia była w
    lokalu A a druga w lokalu B oddalonym o kilka ulic.
    Wszystko obsługiwała jedna jedyna centrala w maisteczku.
    Zamówienie opisałem tak, że trudno było nie zrozumieć.
    Mimo to, pzyszli monterzy do lokalu B (tam gdzie miała być docelowo usługa
    SDI zdjęta z A) z pytaniem: "no to to dokąd tą linię pzenosimy ?" (linię B).
    Po chwili tłumaczenia pokazali zlecenie i powiedzieli: "dobrze że pan nam od
    razu wszystko powiedział bo zaraz mieliśmy odcinać tę linię".
    Wytłumaczyłem żeby poszl sobie na PG i tam załatwili wszystko.
    Ucieszyli się, poszli i zaraz przniesiony terminal ożył.
    Tak to jest jak urzędas za biurkiem uważa że jest defaultowo mądrzejszy niż
    "ci biedni abonenci".
    Podobnie jak przekręcali w spółdzielni mieszkaniowej moje imię na tablicy
    lokatorów bo "nie ma takiego imienia proszę pana - sam sprawdziłem w
    kalendarzu".
    Dopiero chęć podetknęcia dowodu osobistego pod nos spowodowała że pan nie
    był już taki pewny wiedzy absolutnej.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: