  • 1. Data: 2009-04-23 09:34:31
    Temat: uprzejmię proszę o sugesti
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Musze zrobić dobre zdjęcia takiego czegoś
    http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php

    staram sie chcę
    efekt jak widac prosze o wskazówki
    co i jak poprawić

    a jak ktoś musi się wyśmiewać to prosze bardzo
    wzmocni mi to charakter

  • 2. Data: 2009-04-23 09:36:13
    Temat: Re: uprzejmię proszę o sugesti
    Od: John Smith <u...@e...net>

    jowar napisał(a):
    > Musze zrobiae dobre zdjecia takiego czego?
    > http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php
    >
    > staram sie chce
    > efekt jak widac prosze o wskazówki
    > co i jak poprawiae

    Przestań się czepiać moich obrazków.
    :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-04-23 09:43:59
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfddecfcf4fd45b0
    .html

  • 4. Data: 2009-04-23 09:49:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    jowar napisał(a):
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfddecfcf4fd45b0
    .html

    http://www.empik.com/light-science-and-magic-z-impor
    tu,2550872,p

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-04-23 10:07:49
    Od: j...@a...at

    On 23 Apr., 11:43, "jowar" <m...@o...pl> wrote:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfddecfcf4fd45b0
    .html

    dobor kolorystyki ( tlo ) jest taki ze odechciewa sie zakupu.
    czy o to chodzi?

  • 6. Data: 2009-04-23 10:23:48
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    nie o to chodzi
    to jak proponujesz dobrac kolorystyke tla ?

  • 7. Data: 2009-04-23 10:44:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jowar napisał(a):

    > Musze zrobić dobre zdjęcia takiego czegoś
    > http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php

    Bez logowania nie da sie obejrzec???

    j.

  • 8. Data: 2009-04-23 10:58:35
    Od: Ed <s...@p...wp.pl>

    On 23 Kwi, 12:23, "jowar" <m...@o...pl> wrote:
    > nie o to chodzi
    > to jak proponujesz dobrac kolorystyke tla ?

    a wogole mozesz to sfotografowac w studio , czy tylko warunki domowe ?
    Bo w domowych warunkach to za latwo nie bedzie. Chodzi o to , ze ja
    bym to umiescil na bialym tle , ale tak oswietlil , zeby swiatlomierz
    pokazywal roznice miedzy tlem a najjasniejszym punktem na opakowaniu o
    okolo dwie działki. No i tak bym kombinowal , zeby na tlo nie padaly
    cienie. To takie teoretyczne gadanie - nigdy nie probowalem ,
    przeczytalem w jakiejs ksiazce co nieco i cos tam mi po glowie sie
    kolacze.

    Jak nie masz studio , to ja bym probowal tak - firanka na okno z
    takimi drobnymi otworkami - juz masz rozpraszacz naturalnego swiatla.
    No i potem biale tlo na podloge, statyw , aparat i jedziemy z koksem ,
    metoda prob i bledow - moze cos wyjdzie. Jak ci tla nie starczy ,
    zawsze mozesz kawalek doszopowac.

    Nic innego mi do glowy nie przychodzi.

  • 9. Data: 2009-04-23 11:01:48
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfddecfcf4fd45b0
    .html

    tu to jest

    wyposazenie mojego studia jest takie

    namiot bezcieniowy
    3 lampy
    statyw dobry

    aparat lumix dmc fz 50

    jak cos jeszcze by sie przydalo to sie dokupi tylko co

  • 10. Data: 2009-04-23 11:02:41
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    glowny problem to taki ze na bialym tle
    brzegi opakowania zlewaja sie z namiotem bezcieniowym z bialym jego tlem