  • 11. Data: 2009-04-23 11:07:27
    Temat: Re: uprzejmię proszę o sugesti
    Od: j...@a...at

    On 23 Apr., 12:23, "jowar" <m...@o...pl> wrote:
    > nie o to chodzi
    > to jak proponujesz dobrac kolorystyke tla ?

    zachecajaca do zakupu.

  • 12. Data: 2009-04-23 11:50:27
    Od: "Przemysław Kończak" <p...@v...com.pl>

    > glowny problem to taki ze na bialym tle
    > brzegi opakowania zlewaja sie z namiotem bezcieniowym z bialym jego tlem

    namiot bezcieniowy odbija się w opakowaniu, przez co brzegi stają się bardzo
    jasne i zlewają się z tłem.
    Spróbuj ustawić z lewej i z prawej strony produktu czarną tekturę - jak
    najbliżej produktu.

    pozdrawiam
    p.

  • 13. Data: 2009-04-23 12:22:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Apr 2009, jowar wrote:

    > staram sie chcę
    > efekt jak widac prosze o wskazówki

    Jak to jest efekt który *chcesz* uzyskać, to jeszcze
    pokaż co *uzyskujesz*.
    Niby jak mamy wiedzieć w czym problem?

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2009-04-23 18:42:14
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "jowar" <m...@o...pl>
    > Musze zrobić dobre zdjęcia takiego czegoś
    > staram sie chcę
    > efekt jak widac prosze o wskazówki
    > co i jak poprawić
    > a jak ktoś musi się wyśmiewać to prosze bardzo
    > wzmocni mi to charakter

    Chyba za duzo swiatla dajesz z tylu i opakowanie
    zdaje sie je "przewodzic" - wychodzi takie rozswietlone po bokach.
    To moze byc przyczyna, ze na bialym tle zlewa Ci sie z nim.
    Tak jaskrawy kolor tla jest zdecydowanie zbyt krzykliwy,
    zreszta, to samo dotyczy tla na witrynie producenta
    - takie walenie po oczach to juz zboczenie...
    Tlo i tak dokladasz w postprocesingu, wiec moze
    potestuj jakies bardziej stonowane.
    Jesli nie chce Ci sie czytac o kolorach, to popatrz jak z tlem
    podobne sprawy zalatwiaja wielkie firmy - szybko zalapiesz temat.
    --
    see_you

  • 15. Data: 2009-04-23 21:08:46
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    no wlasnie a jak z tlem sprawy zalatwiaja wielkie firmy?
    gdzie to znalezc ?

  • 16. Data: 2009-04-23 21:21:27
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "kolega" <m...@o...pl> wrote in message .
    > no wlasnie a jak z tlem sprawy zalatwiaja wielkie firmy?
    > gdzie to znalezc ?

    Sprawdz katalogi potentatow na rynku spozywczym
    - najszybciej w internecie: www.google.pl
    --
    see_you

  • 17. Data: 2009-04-24 05:58:12
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    see_you pisze:

    > Tlo i tak dokladasz w postprocesingu, wiec moze
    > potestuj jakies bardziej stonowane.

    Po co? Zreszta tu zostalo dodane i nie wtopione w kontur
    - widac piksele poszarpanej granicy.

    Duze arkusze pastelowych brystoli do wyboru, stół dosunac
    do ściany, karton ładnie wpasować w powstały narożnik
    by powstała okrągłość. Na to ogóreczki. I seria prób
    z oswietleniem, balansem bieli, zoomem (raczej z dalsza
    fotografować, jesli to do reklamówki)

    Tak bym podszedl ja - zdolny amator.

    --
    A S

  • 18. Data: 2009-04-25 06:03:39
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    o to to Drogi Panie Andrzeju dużo mi Pan powiedział,
    bo jak katalogi firm spozywczych juz widzialem
    mało mi to dało

  • 19. Data: 2009-04-25 16:04:28
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "kolega" <m...@o...pl> .
    >o to to Drogi Panie Andrzeju dużo mi Pan powiedział,
    > bo jak katalogi firm spozywczych juz widzialem
    > mało mi to dało

    A juz myslalem, ze dazysz do "zawodowstwa".
    To sa fotki czysto informacyjne, wiec jakies zabawy
    z nimi sa strata czasu.
    Jesli zrobisz teraz tlo naturalne, to przy nastepnej okazji,
    albo - kiedy zmieni sie koncepcja i bedzie potrzeba
    innej szaty graficznej znowu trzeba bedzie robic zdjecia
    tym samym produktom ale na innym tle.
    A jak znam klientow, to nastepna okazja (zmiana koncepcji)
    moze pojawic sie w ciagu kilki minut...
    I co? Bedziesz wtedy od nowa wszystko rozkladal
    i znowu bawil sie w to, tyle, ze z innym tlem?
    A jesli koniecznie chcesz tlo sam sfotografowac,
    to fotografuj osobno ile ich potrzebujesz.
    --
    see_you

  • 20. Data: 2009-04-27 05:38:46
    Od: "jowar" <m...@o...pl>