  • 11. Data: 2010-09-14 09:21:29
    Temat: Re: tworzenie okładki !
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 08:56:37 +0200, quent napisał(a):

    > Ja to byłem niemal pewny, że te iphony w reklamach to wszystko są rendery.
    > Ciekawe czy to norma ze tak sie z tym pitolą czy jednak zwykle są to jednak
    > rendery...

    Najczęściej to są gotowce z materiałów prasowych od producenta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-09-14 10:00:34
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale to nie była reklama tylko okładka,

    Serio?

  • 13. Data: 2010-09-14 11:11:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    igor wrote:
    > niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    > http://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !

    bez sensu...

    powinni zrobić te zdjęcia ipodem ;-)

  • 14. Data: 2010-09-14 12:47:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    > bez sensu...

    renomowane studio to sie i sprzetu troche dorobilo, a jak juz stoi
    to trzeba wykorzystac :-)
    I moze nie byc takie latwe dobranie oswietlenia zeby zlosliwych
    odbic nie bylo.

    > powinni zrobić te zdjęcia ipodem ;-)

    Reklama ma zachecic a nie byc prawdziwa :-)

    Smieszne to bylo reklamowanie telewizorow telewizji.
    Jaki doskonaly obraz, jakie zywe kolory :-)

    J.