  • 1. Data: 2010-09-12 10:22:31
    Temat: wspomnienie z wakacji (Tatry)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    małe wspomnienie z wakacji w Tatach:

    http://www.babicz.net.pl/foto/2010_sierpien_tatry/

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-09-12 10:30:41
    Temat: Re: wspomnienie z wakacji (Tatry)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 12:22:31 +0200, crazy bejbi napisał(a):

    > Witam,
    >
    > małe wspomnienie z wakacji w Tatach:
    >
    > http://www.babicz.net.pl/foto/2010_sierpien_tatry/

    Fajne, tylko góry krajobraz zasłaniają ;)

  • 3. Data: 2010-09-12 11:03:40
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    miejsce fajne, tylko te koszmarne cienie wszystko psują.
    Nie podoba mi się!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2010-09-12 11:29:15
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 04:03:40 -0700 (PDT), Les <s...@p...fm>
    wrote:

    >miejsce fajne, tylko te koszmarne cienie wszystko psują.
    Gdzie i które? Możesz wskazać?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 5. Data: 2010-09-12 11:29:28
    Temat: Re: wspomnienie z wakacji (Jura)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-09-12 12:30, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Fajne, tylko góry krajobraz zasłaniają ;)

    To dorzuciłem parę takich bez gór ...

    http://www.babicz.net.pl/foto/2010_sierpien_jura/

    Wojtek

  • 6. Data: 2010-09-12 11:30:25
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-09-12 13:03, Les pisze:
    > Witam,
    > miejsce fajne, tylko te koszmarne cienie wszystko psują.
    > Nie podoba mi się!

    założenie było, żeby wrzucić fotki z jpgów. Skoro mówisz, że cienie
    hm... zobaczę sobie co się uda wyciągnąć z RAWów

    Wojtek

  • 7. Data: 2010-09-12 13:39:02
    Od: "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:k5ul1rc8sh8w.1nxlw6it10him$.dlg@40tude.
    net...

    > Fajne, tylko góry krajobraz zasłaniają ;)

    Super foty właśnie dzięki G Ó R O M !!!!

    Bez nich byłyby to "zwykłe" fotki :)

  • 8. Data: 2010-09-12 13:49:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 15:39:02 +0200, adamzel napisał(a):

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k5ul1rc8sh8w.1nxlw6it10him$.dlg@40tude.
    net...

    > Super foty właśnie dzięki G Ó R O M !!!!

    Oj tam, żartowałem :) Lubię góry :)

    "The gift is the blessing of the giver."

  • 9. Data: 2010-09-12 13:51:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 13:29:28 +0200, crazy bejbi napisał(a):

    > To dorzuciłem parę takich bez gór ...
    >
    > http://www.babicz.net.pl/foto/2010_sierpien_jura/

    Mi tam się podobają (ps: te z górami też :)

  • 10. Data: 2010-09-12 18:11:20
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Gdzie i które? Możesz wskazać?

    Ogólnie nie lubię fotek robionych w południe - gdzie światło jest
    mocne, a cienie ostre!
    Wolę takie: http://www.irart.pl/galerie/thebest/!IMG_2944a.jpg
    Ale też zdaję sobie sprawę, że zabranie ze sobą famili o takiej
    "dzikiej" porze i na dodatek w "takie" miejsce jest wręcz niemożliwe.

    Pozdrawiam
    Les