  • 1. Data: 2010-04-08 19:03:20
    Temat: turbodiesel w chevrolecie
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Czy ktoś wie gdzie w sieci można znaleźć nieco więcej informacji nt. 2.0l
    klekota w chevrolecie a dokładnie to chodzi o coś więcej niż "turbodiesel
    Common-Rail o pojemności 2.0 litrów i mocy ~120 KM - zupełnie nowa jednostka
    opracowana wspólnie przez GM Daewoo Auto&Technology Company, GM Powertrain i
    VM Motori. (...)127 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm przy 2000
    obr./min. (jest to słabsza wersja najnowszego diesla - z łopatkami turbiny o
    stałej geometrii)"

    W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej
    interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc, ale
    strasznie mało jest na ten temat.

    Dzięki za sugestie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 2. Data: 2010-04-08 19:40:44
    Temat: Re: turbodiesel w chevrolecie
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    > W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej
    > interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc,
    > ale strasznie mało jest na ten temat.

    Ogólnie nie ma zastrzeżeń do tego diesla, może poza sporym apetytem na
    paliwo ... jak na diesla.
    Zapraszam na http://autokacik.pl - tam jest kącik użytkowników Chevroleta,
    no i na stronę http://wicik.eu

  • 3. Data: 2010-04-08 19:49:26
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ogólnie nie ma zastrzeżeń do tego diesla, może poza sporym apetytem na
    > paliwo ... jak na diesla.
    > Zapraszam na http://autokacik.pl - tam jest kącik użytkowników Chevroleta,
    > no i na stronę http://wicik.eu

    Dzięki :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-04-09 08:37:00
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej
    > interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc,

    Wrzuciłem tu: http://w443.wrzuta.pl/plik/6rvaeFH18Nn/silnik_epica
    Całkiem fajny sprzęt, tyle że ja mam 150KM (Epica). Mało pali - ~5 na trasie
    , 7,5 w mieście przy raczej nieoszczędnej jeździe. Ogólnie polecam jakby co
    :)
    Silnik fajny, do wykonania auta można się gdzieniegdzie przyczepić ale ja
    tam jestem zadowolony.

  • 5. Data: 2010-04-09 09:10:19
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Tomi" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakby co :)
    > Silnik fajny, do wykonania auta można się gdzieniegdzie przyczepić ale ja

    Dzięki :)

    --
    pozdrawiam
    kml