-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: "Tomi" <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: turbodiesel w chevrolecie
Date: Fri, 9 Apr 2010 08:37:00 +0200
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 26
Message-ID: <hpmhuc$s7o$1@pippin.nask.net.pl>
References: <hpl28m$o92$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host19-89-206-39.limes.com.pl
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1270795020 28920 89.206.39.19 (9 Apr 2010 06:37:00 GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Apr 2010 06:37:00 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271662
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
news:hpl28m$o92$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś wie gdzie w sieci można znaleźć nieco więcej informacji nt. 2.0l
> klekota w chevrolecie a dokładnie to chodzi o coś więcej niż "turbodiesel
> Common-Rail o pojemności 2.0 litrów i mocy ~120 KM - zupełnie nowa
> jednostka opracowana wspólnie przez GM Daewoo Auto&Technology Company, GM
> Powertrain i VM Motori. (...)127 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280
> Nm przy 2000 obr./min. (jest to słabsza wersja najnowszego diesla - z
> łopatkami turbiny o stałej geometrii)"
>
> W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej
> interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc,
> ale strasznie mało jest na ten temat.
>
> Dzięki za sugestie.
>
Wrzuciłem tu: http://w443.wrzuta.pl/plik/6rvaeFH18Nn/silnik_epica
Całkiem fajny sprzęt, tyle że ja mam 150KM (Epica). Mało pali - ~5 na trasie
, 7,5 w mieście przy raczej nieoszczędnej jeździe. Ogólnie polecam jakby co
:)
Silnik fajny, do wykonania auta można się gdzieniegdzie przyczepić ale ja
tam jestem zadowolony.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.10 09:10 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=