  • 11. Data: 2009-08-21 10:23:55
    Temat: Re: tuner do cyfry
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Cavallino pisze:

    > Dlatego pisałem "chyba", bo minęło trochę czasu od momentu gdy się tym
    > interesowałem (tzn. zanim kupiłem htpc).
    > Ale dobrze wiedzieć, że sprzęt trochę staniał.
    > Szkoda że dalej jest cenowo niekonkurencyjny.

    Niekonkurencyjny do czego??? Do htpc??? Chyba juz jest.

    Jingiel

  • 12. Data: 2009-08-21 16:42:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niekonkurencyjny do czego??? Do htpc??? Chyba juz jest.

    Nie, bo musiałbyś do tego dekodera (i tak zbliżonego cenowo do htpc)
    doliczyć jeszcze cenę najlepszego możliwego odtwarzacza divx lub nagrywarki
    dvd z hdd itd

  • 13. Data: 2009-08-23 18:37:26
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-08-20 12:01, pawell32 donosi, że:
    > o tym pisałem, z przodu philips - z tyłu na nalepce pace.

    Tu jest ciekawy opis ;)
    http://allegro.pl/item722369057.html

  • 14. Data: 2009-08-24 06:21:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sat_Diver pisze:
    > Nastał dzień 2009-08-20 12:01, pawell32 donosi, że:
    >
    > Tu jest ciekawy opis ;)
    > http://allegro.pl/item722369057.html

    no, no, to jest ciekawe i nikt nie ma pretensji...
    kosztuje więcej niż mój harmony ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion