  • 11. Data: 2009-09-27 19:12:07
    Temat: Re: telefony pancerne i wodoodporne
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    VSS pisze:
    > jedyny nie do pobicia:
    > http://sony-ericsson.katalog-telefonow-komorkowych.p
    l/telefon-komorkowy/ericsson-r310/

    W jakiej kategorii? Pewnie kategoria "dizajn" :)

    rt

  • 12. Data: 2009-09-27 20:05:46
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jedyny nie do pobicia:
    > http://sony-ericsson.katalog-telefonow-komorkowych.p
    l/telefon-komorkowy/er
    > icsson-r310/

    sciagaja jeszcze z tego simlocki?
    mam takiego nowke z blokada a czasem bym pouzywal..

    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!
    Lukasz

  • 13. Data: 2009-09-27 21:55:35
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    to masz pecha, ja swojego wrzucałem do basenu na 2,5 m głębokości i robilem
    z kolegami zawody kto pierwszy do niego dopłynie

    --
    VSS

  • 14. Data: 2009-09-27 21:56:00
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    a jaka kategoria jest w tytule ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 15. Data: 2009-09-27 22:27:55
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    VSS pisze:
    > a jaka kategoria jest w tytule ??

    a co jest w treści? treść też jest ważna.

    "Zależałoby mi też na sporym i czytelnym ekranie. A odporność na upadki
    stoi na trzecim miejscu - na pierwszym będzie odporność na wodę, z
    lekkim zanurzeniem (wanna) włącznie"

    rt

  • 16. Data: 2009-09-28 05:22:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    l/telefon-komorkowy/ericsson-r310/

    > Po 20-sekundowym włożeniu nowego telefonu do szklanki z wodą miał krople
    > wody pod baterią.

    No i ? Komora baterii jest odizolowana od reszty z tego co pamietam
    Pozatym zle dokreciles... moj wytrzymal 10 minut i suchy

  • 17. Data: 2009-09-28 05:22:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Lukasz pisze:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    l/telefon-komorkowy/er

    > sciagaja jeszcze z tego simlocki?
    > mam takiego nowke z blokada a czasem bym pouzywal..

    Ba ... jak z kazdego starocia chyba za herbate. Clip nawet byl
    podlaczasz pudelko zapalem do portu i simlocka nie ma

  • 18. Data: 2009-09-28 07:48:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Sprawdź, czy guma nie sparciała, czy nie stała się lepka, w moich klei się jak budyń.
    A telefonik uszczelniony zacnie :-)
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2009-10-05 22:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal T. pisze:

    > No to ciekawie się składa, bo aktualnie szukam telefonu o który nie
    > musiałbym dbać. Po obejrzeniu tego co jest na rynku z wytrzymałych
    > sprzętów, w zasadzie to wniosek jest jeden: na rynku jest deficyt tego
    > typu urządzeń. Ja co prawda miałem inne kryteria: upadek telefonu na

    Przypuszczam, że to może być dość celowe - delikatny telefonik można
    napakować różnymi bajerami (klapki, srapki i inne tandetne mechanizmy),
    które są tanie w dodaniu, a pozwalają nakręcić cenę. A z handlowego
    punktu widzenia solidny telefon ma tę wadę, że się zbyt długo nie będzie
    psuł - i klient nie kupi nowego :-P

    > beton, bateria, błoto, kurz, woda. I w zasadzie z tych megaodpornych to
    > jest tylko Sonim xp3. Jeśli chodzi o zachlapanie to ten wspomniany
    > Samsung i Nokia 3720. To co ludzie wyczyniają z tymi telefonami mozesz
    > zobaczyć na Youtube. Ja prawdopodobnie wybiorę ww. Sonim-a. A wracająć

    Dzięki za informacje (reszcie informujących oczywiście też dziękuję ;) )

    Z pewnych względów pewnie będę się skłaniał w kierunku Nokii, ale
    najpierw trzeba to na własne oczy zobaczyć...

    Szkoda, że nie ma wodoodpornej wersji E61...

    > do sklepów, nie wierz sprzedawcom, opowiadają po prostu głupoty na temat
    > telefonów, z założeniem że wydasz na niepotrzebny gadżet wiecej pieniędzy.

    Nie zawsze i nie wszyscy.

  • 20. Data: 2009-10-08 15:42:43
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > które są tanie w dodaniu, a pozwalają nakręcić cenę. A z handlowego
    > punktu widzenia solidny telefon ma tę wadę, że się zbyt długo nie będzie

    Analogiczne uzasadnienie słyszałem od jednego dealera aut:) Ponoć ten
    trend się zmieni jak zmieni się filozofia ludzi (czytaj: nieprędko). Ja
    w przeciągu 1,5 roku rozwaliłem 3 telefony. Łącznie straciłem na tym
    okolo 1600pln, oczywiście licząc wartość telefonu tuż przed zniszczeniem
    a nie wartość którą zapłaciłem (np upadek treo 650 - koszt zakupu 1000 -
    a kiedy mi się rozwalil okolo 400) Szkoda mi już wiecej pięniędzy
    wydawać na delikatne gadżety. Stąd motywacja do zakupu czegoś solidnego
    co mi te dwa czy trzy lata popracuje normalnie.

    > Z pewnych względów pewnie będę się skłaniał w kierunku Nokii, ale
    > najpierw trzeba to na własne oczy zobaczyć...

    Ta Nokia to w miarę przyjemny telefon. Ale pamietaj o jednej rzeczy -
    mimo tego ze pokazują że w basenie leży na dnie - to wg sprzedawcy
    odporna jest tylko na zachlapania

    > Nie zawsze i nie wszyscy.

    Większość:) Zdecydowana większość, bo jak nazwać polecanie telefonu
    który widziało się tylko w necie? "Full profeska" ?:)

    rt