  • 1. Data: 2009-09-24 14:21:01
    Temat: Nokia 5130 - sprawdzony pokrowiec ???
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    kupilem jakis czas temu N5130 ale ze to plastik to niestety latwo sie
    rysuje i takie tam.

    Przegladalem na allegro oferte pokrowcow - crystal, rubber itp. Ale
    generalnie odnosnie kazdego nie trudno znalezc negatywa ze slabe, ze
    rozpada sie po kilku dniach itp.

    Jak to jest w praktyce ?

    a jak nie w/w to moze cos innego sprawdzonego? nie chce kabury i nie
    chce zadnej wsuwki. Ma byc futeral, tylko nie krussel, bo troche za
    bardzo telefon obrasta, poza tym nie ta cena...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-09-24 17:58:30
    Temat: Re: Nokia 5130 - sprawdzony pokrowiec ???
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "KuFeL" news:h9fv8d$brb$3@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    W swoim życiu miałem już kilka Nokii. Zawsze "ubierałem je" w pokrowce (i
    nadal ubieram!) firmy Campa.
    100% zadowolenia.

    Sprawdź tutaj:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=campa+5130&s