  • 1. Data: 2009-09-24 19:30:13
    Temat: telefony pancerne i wodoodporne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Irytująca sprawa: w sklepach internetowych i na stronach operatorów
    można wybrać wiele kryteriów wyszukiwania, ale tak kluczowej, jak
    poszukiwanie telefonów nieco bardziej odpornych na twardą i mokrą ;)
    rzeczywistość - ni dudu.

    Stąd moje pytanie: co aktualnie takiego istnieje?

    Zależałoby mi też na sporym i czytelnym ekranie. A odporność na upadki
    stoi na trzecim miejscu - na pierwszym będzie odporność na wodę, z
    lekkim zanurzeniem (wanna) włącznie.

  • 2. Data: 2009-09-24 19:40:11
    Temat: Re: telefony pancerne i wodoodporne
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > rzeczywistość - ni dudu.
    >
    > Stąd moje pytanie: co aktualnie takiego istnieje?

    Sonim
    Samsung Solid

    i chyba na tym lista sie kończy

    M.

  • 3. Data: 2009-09-24 19:45:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 21:40:11 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Sonim
    > Samsung Solid
    >
    > i chyba na tym lista sie kończy

    Motorola z wszystkim co sobie kupili wraz z Symbolem. Ale to trochę inna
    półka cenowa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-09-24 19:47:13
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 24 Wrz, 21:40, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Sonim
    > Samsung Solid
    >
    > i chyba na tym lista sie kończy

    Jeszcze nokia niedawno spłodziła 3720 classic.

  • 5. Data: 2009-09-24 20:48:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Zależałoby mi też na sporym i czytelnym ekranie. A odporność na upadki
    > stoi na trzecim miejscu - na pierwszym będzie odporność na wodę, z

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Samsung-B2100-od
    porny-na-dzialanie-czynnikow-zewnetrznych-test,wid,1
    1524100,wiadomosc.html

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-09-25 14:44:35
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    może to http://pda.pl/news/test_pancernych_telefonow/
    i to http://komorkomania.pl/2007/10/11/m7-pancerny-benq/ trochę pomoże

  • 7. Data: 2009-09-25 15:14:41
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > rzeczywistość - ni dudu.
    >
    > Stąd moje pytanie: co aktualnie takiego istnieje?

    No to ciekawie się składa, bo aktualnie szukam telefonu o który nie
    musiałbym dbać. Po obejrzeniu tego co jest na rynku z wytrzymałych
    sprzętów, w zasadzie to wniosek jest jeden: na rynku jest deficyt tego
    typu urządzeń. Ja co prawda miałem inne kryteria: upadek telefonu na
    beton, bateria, błoto, kurz, woda. I w zasadzie z tych megaodpornych to
    jest tylko Sonim xp3. Jeśli chodzi o zachlapanie to ten wspomniany
    Samsung i Nokia 3720. To co ludzie wyczyniają z tymi telefonami mozesz
    zobaczyć na Youtube. Ja prawdopodobnie wybiorę ww. Sonim-a. A wracająć
    do sklepów, nie wierz sprzedawcom, opowiadają po prostu głupoty na temat
    telefonów, z założeniem że wydasz na niepotrzebny gadżet wiecej pieniędzy.

    pozdr
    rt

  • 8. Data: 2009-09-25 16:45:00
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    i jeden fajny link
    http://www.fwi.co.uk/Articles/2009/02/08/114165/vide
    o-tough-tests-for-rugged-mobiles.html

    z tym że on pomija aspekt duzej awaryjności samego telefonu - a ponoć
    ten samsung z testu jest bardzo awaryjny

    rt

  • 9. Data: 2009-09-27 13:41:02
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    jedyny nie do pobicia:
    http://sony-ericsson.katalog-telefonow-komorkowych.p
    l/telefon-komorkowy/ericsson-r310/

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2009-09-27 14:39:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 15:41:02 +0200, VSS napisał(a):

    > jedyny nie do pobicia:
    > http://sony-ericsson.katalog-telefonow-komorkowych.p
    l/telefon-komorkowy/ericsson-r310/

    Po 20-sekundowym włożeniu nowego telefonu do szklanki z wodą miał krople
    wody pod baterią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel