  • 1. Data: 2009-09-24 13:12:08
    Temat: Windows Mobile 6.5
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    WM6.5 przypomina Androida z G1,
    przyjemny w obsłudze w porównaniu do 6.1

    jednak jego prędkośc to jakies nieporozumienie,
    na Xperia 1 brak mozliwosci korzystania tak muli

    czy komus 6.5 dziala dobrze?

    czy na Diamondzie HTC 1 ktos moze testował WM6.5?

  • 2. Data: 2009-09-24 13:23:05
    Temat: Re: Windows Mobile 6.5
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:12:08 +0200, Amir napisał(a):

> [...]
    > na Xperia 1 brak mozliwosci korzystania tak muli
    >
    > czy komus 6.5 dziala dobrze?
    >
    > czy na Diamondzie HTC 1 ktos moze testował WM6.5?

    Na Kaiserze działa świetnie. Szybciej od 6.1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-24 13:52:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Na Kaiserze działa świetnie. Szybciej od 6.1

    Taaa po wywaleniu platsra miodu i polowy aplikacji :)
    Oczywiscie bez Manili i jakiegokolwiek ludzkiego UI.

    Beznadzieja

  • 4. Data: 2009-09-24 16:32:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Taaa po wywaleniu platsra miodu i polowy aplikacji :)
    > Oczywiscie bez Manili i jakiegokolwiek ludzkiego UI.
    >
    > Beznadzieja

    Potwierdzam,

    na Hermesie jakaś paranoja, niekiedy nie mogę odebrać telefonu bo
    blokada klawiatury ma psikusy, slide to unlock.

  • 5. Data: 2009-09-24 18:10:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 18:32:40 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > na Hermesie jakaś paranoja, niekiedy nie mogę odebrać telefonu bo
    > blokada klawiatury ma psikusy, slide to unlock.

    Może masz jakąś niedorobioną wersję, jak pisałem na Kaiserze wszystko
    działa świetnie, wbrew twierdzeniom trolla którego mi wyciągnąłeś z KF

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-09-24 19:32:36
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Może masz jakąś niedorobioną wersję, jak pisałem na Kaiserze wszystko
    > działa świetnie, wbrew twierdzeniom trolla którego mi wyciągnąłeś z KF

    Przepraszam :) A na kaiser'a jaki rom konkretnie wgrałeś? Znaczy przez
    kogo ugotowany? :)

  • 7. Data: 2009-09-24 19:35:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 21:32:36 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Przepraszam :) A na kaiser'a jaki rom konkretnie wgrałeś? Znaczy przez
    > kogo ugotowany? :)

    Aktualnie TPC v11 z sierpnia.
    Bardzo ważne jest odpowiednia wersja radio ROM, inaczej beda jaja - będzie
    się wieszał, resetował, miał słaby zasięg i problemy z odbiorem GPS (choć
    to ostatnie ciebie nie dotyczy, nie masz Qualcomma u siebie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-25 05:11:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Może masz jakąś niedorobioną wersję, jak pisałem na Kaiserze wszystko
    > działa świetnie, wbrew twierdzeniom trolla którego mi wyciągnąłeś z KF

    Tak oczywiscie Waldziu... masz piracki ROM systemu ktory nie mial
    premiery wiec nie kompromituj sie twierdzeniami ze dziala.

    Oczywiscie po tweakowany jak ruska dziwka wiec ma tyle wspolnego z
    systemem od MS co napis w "About"

  • 9. Data: 2009-09-25 05:12:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Aktualnie TPC v11 z sierpnia.

    A jakis URL na stronie HTC ?

    A tak rozumiem .... z bazaru ten ROM. Fajnie wypowiadac sie o systemie
    operacyjnym na podstawie kopii ze stadionu

  • 10. Data: 2009-09-26 16:17:19
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    > Na Kaiserze działa świetnie. Szybciej od 6.1

    Miałem SPV z WM6.1 i przy wysyłaniou MMS'a z zdjęciem z wbudowanego aparatu
    miałem komunikat o zbyt wielkiej wielkosci zdjęcia....
    Teraz mam E71 z Symbianem i tego typu problemy nie występują...
    Szkoda tylko że tak malo jest darmowych, wartosciowych aplikacji jak to
    miało przy WM XX.