  • 1. Data: 2009-09-24 20:05:05
    Temat: Dane właściciela telefonu
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    Witam!

    Mam pytanie dotyczące tego jak uzyskać informacje na kogo jest telefon
    zarejestrowany. Chodzi mi tylko o informację "imię i nazwisko" właściciela.
    Numer, a nawet dwa, znam . Jednak nie wiem kto wysyła mi natrętnie
    wiadomości - nie chce się ujawnić. Numery są z sieci Era.

    Czy w sieci jest gdzieś spis abonentów gdzie mogłabym poszukać? Albo ktoś ma
    pojęcie jak taką informację uzyskać? Biuro numerów udziela informacji o
    numerze telefonu jeśli podam dane personalne. Konsultant innych informacji
    nie poda. Ja jednak mam numery, a chciałabym uzyskać dane.

    Za wszelkie pomysły będę wdzięczna.

    Pozdrawiam,
    Vicky S.

  • 2. Data: 2009-09-24 20:15:16
    Temat: Re: Dane właściciela telefonu
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > numerze telefonu jeśli podam dane personalne. Konsultant innych informacji nie
    > poda. Ja jednak mam numery, a chciałabym uzyskać dane.

    Niech ktoś z twoich znajomych zadzwoni na ten numer z propozycją np. darmowego
    testowania najnowszego modelu Nokii...
    Numer jest pewnie niezaresjetrowanym pre-paidem, więc zostaje podsęp lub
    policja, jesli smsy są groźne.\

  • 3. Data: 2009-09-24 20:18:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Vicky S. pisze:
> [...]
    > numerze telefonu jeśli podam dane personalne. Konsultant innych informacji
    > nie poda. Ja jednak mam numery, a chciałabym uzyskać dane.

    Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-09-24 20:29:00
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > darmowego testowania najnowszego modelu Nokii...
    > Numer jest pewnie niezaresjetrowanym pre-paidem, więc zostaje podsęp lub
    Też tak podejrzewam - niezarejestrowany preapaid. na pewno Era, bo tak mi
    pokazuje billing, gdy odpisałam na wiadomość z prośbą o identyfikację.
    Sms-y nie są groźne, ale uprzykrzają nieco życie - późne godziny. I to
    wysyła ktoś kto mnie zna, tylko ja niestety nie wiem kto ;/

    Ale dzięki za pomysł. Tylko muszę obmyślić sposób wyciągnięcia informacji od
    gościa tak, żeby sam podał dane. Bo nie mam pojęcia kto to :(

    Pozdrawiam,
    Vicky S.

  • 5. Data: 2009-09-24 20:29:40
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    > Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

    Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)
    Posiadasz może spis abonentów?

    Pozdrawiam,
    Vicky S.

  • 6. Data: 2009-09-24 20:30:47
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w
    wiadomości news:h9gkrf$1nh$1@news.onet.pl...

    > Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)
    > Posiadasz może spis abonentów?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Vicky S.

    Na priv poszła wiadomość zdublowana z prywatnego maila. Sorki.

  • 7. Data: 2009-09-24 20:38:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Vicky S. pisze:
> [...]

    A próbowałeś wpisać go w googla?

    > Posiadasz może spis abonentów?

    Niestety nie :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-09-24 20:46:38
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    > A próbowałeś wpisać go w googla?

    Próbowałam. Google milczy, niezależnie od sposobu wpisania nr ( z 0 bez 0, z
    +48).

    > Niestety nie :)

    Szkoda ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-24 20:48:26
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał

    > Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)

    Jakiego rodzaju problemy przewidujesz? Chyba nie związane z ochroną danych
    osobowych, prawda?

    M.

  • 10. Data: 2009-09-24 21:02:58
    Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał

    > Jakiego rodzaju problemy przewidujesz? Chyba nie związane z ochroną danych
    > osobowych, prawda?

    Nie wiem, nie znam się na tych sprawach. Prawnikiem nie jestem, przepisy to
    dla mnie czarna magia. Jednak coś mi mówi, że nie powinnam upubliczniać
    takich danych.

    Pozdrawiam,
    Vicky S.