  • 21. Data: 2010-03-08 21:43:14
    Temat: Re: telefon z androidem
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:
    > PdaNet moze dostarczac internet poprzez kabel USB badz tez Bluetooth DUN.
    > www.junefabrics.com/android

    Darmowe ma bodaj zablokowany https, ale istotnie miło, że istnieje.

    > Bluetooth File Transfer. Nie wymaga uprawnien roota.
    > www.medieval.it/content/view/61/84

    Tak, zgadza się, istnieje obejście.

    To jest tak: ja rozumiem, że to otwarty system i można dopisać mnóstwo
    rzeczy. Niemniej uważam, że pewne rzeczy powinny być w systemie.
    Na szczęście dopisują, choć powoli, ale dopisują.

    p.

  • 22. Data: 2010-03-10 08:52:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-08 22:43, Piotr KUCHARSKI pisze:
    > To jest tak: ja rozumiem, że to otwarty system i można dopisać mnóstwo
    > rzeczy. Niemniej uważam, że pewne rzeczy powinny być w systemie.
    > Na szczęście dopisują, choć powoli, ale dopisują.

    tak za rok - dwa Android bedzie uzytecznym systemem, bo na razie troche
    przypomina linuxa...;) tzn wszystko sie da tylko trzeba sie urobic po
    pachy. I wtedy Windows Mobile, Phone czy co tam pojdzie do piachu. Poki
    co zamowilem kolejny telefon z WM, i czekam az Android dojrzeje
    trzymajac za niego kciuki
    Marx

  • 23. Data: 2010-03-10 11:46:18
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marx <M...@n...com> wrote:
    > tak za rok - dwa Android bedzie uzytecznym systemem, bo na razie troche
    > przypomina linuxa...;) tzn wszystko sie da tylko trzeba sie urobic po
    > pachy.

    No nie jest aż tak źle, większość rzeczy jednak działa bez urabiania się
    po pachy.

    Acz widać bardzo, że wyszedł z pozycji urządzenia internetowego i zbliża
    się do urządzenia telefonicznego. :)

    p.

  • 24. Data: 2010-03-15 13:50:49
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Gadacz pisze:
    > Podłączę się do kolegi, rozszerzając pytanie o to w jakiej sieci, bo
    > skoro Android to pewnie dostęp do neta by się przydał. Widzę, że Play
    > ma w pakiecie Firmowa 75 HTC Hero za 1PLN wraz z netem 2GB, [...]

    Znajomy czeka na ten telefon juz 3 tygodnie. Ta oferta to klamstwo.

  • 25. Data: 2010-03-15 14:47:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-15 14:50, Stefan pisze:

    > Znajomy czeka na ten telefon juz 3 tygodnie. Ta oferta to klamstwo.

    Chyba nie. Zobacz (także pod linkami):
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15567

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-03-15 16:38:43
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Animka pisze:
    > Chyba nie.

    Sprawdzane w kilku salonach, w ofercie jest, w magazynie nie ma.
    Rozumiem ze czasami trzeba poczekac na dostarczenie telefonu, ale 3
    tygodnie to zaczyna wygladac jak oszustwo, ktore ma na celu
    przytrzymanie klienta.

  • 27. Data: 2010-03-15 20:37:41
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    > Znajomy czeka na ten telefon juz 3 tygodnie. Ta oferta to klamstwo.

    Kłamstwo to chyba niewłaściwe słowo, bo ja z niej skorzystałem i w środę
    swój odebrałem, choć zdaje się że punkt Play musiał się trochę sprężyć
    żeby go zdobyć.

    BTW - dziękuję Gadaczowi za zwrócenie uwagi na ofertę, której nie
    zauważyłem.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 28. Data: 2010-03-15 23:37:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-15 17:38, Stefan pisze:

> [...]
    > Rozumiem ze czasami trzeba poczekac na dostarczenie telefonu, ale 3
    > tygodnie to zaczyna wygladac jak oszustwo, ktore ma na celu

    Pewnie pracownicy salonów znajomkom najpierw pod ladą zostwili.

    --
    animka