  • 1. Data: 2010-03-02 11:28:23
    Temat: Nokia Mail
    Od: " Skorzanebuty" <s...@W...gazeta.pl>

    Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To
    jest usluga od operatora czy producenta?

  • 2. Data: 2010-03-02 14:49:51
    Temat: Re: Nokia Mail
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik " Skorzanebuty" <s...@W...gazeta.pl> napisał
    > Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail.
    > jest usluga od operatora czy producenta?

    To jest usługa Nokii, na serwerach Nokii i z supportem Nokii.
    Przy czym dostęp do tej usługi jest płatny u niektórych operatorów. Z tego
    też powodu już prawie sprzedałem Nokie E71, której używa(łe)m z Orange. A i
    w Play Nokia Messaging już jest (albo za chwilę będzie) płatna, więc nie
    widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich możliwościach z dodatkową
    odpłatnością (ukryty koszt). Pomijam tu oczywiście koszt transferu.

    Jak dla mnie pobieranie przez Nokie opłat jest jak strzał w kolano ale ja
    się nie znam na biznesie :P

    Maciek.

  • 3. Data: 2010-03-02 16:32:30
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-03-02 15:49, Maciej Muran pisze:

> [...]
    > płatna, więc nie widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich
    > możliwościach z dodatkową odpłatnością (ukryty koszt). Pomijam tu

    Też korzystałem z Nokia Mail puki była bezpłatna, mam do abonamentu
    firmowego w Orange na tym samym numerze włączone Busines Everywhere więc
    za transfer danych nie płaciłem dodatkowo. Sensu płacenia dodatkowo
    19,99 za sama usługą Nokia Mail nie widziałem więc poszperałem i
    znalazłem darmowego Push Maila na Symbiana - Seven Mail i puki co jestem
    z niego zadowolony, mam to samo co wcześniej bez dodatkowych opłat.
    Korzystam z E51.

  • 4. Data: 2010-03-02 17:33:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 11:28:23 +0000 (UTC), Skorzanebuty napisał(a):

    > Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To
    > jest usluga od operatora czy producenta?

    W tym momencie jedno i drugie.

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-03-02 22:13:31
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Maciej Muran <m...@g...com> wrote:
> [...]

    > widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich możliwościach z dodatkową
    > odpłatnością (ukryty koszt). Pomijam tu oczywiście koszt transferu.

    Ja używam Nokia Mail w e72 w Erze i nic mi nie wiadomo o żadnych odpłatnościach za tę
    usługę poza transmisją danych którę mam w jakimś tam pakiecie.

    Za co niby mają pobierać tą opłatę?

    --
    gs

  • 6. Data: 2010-03-03 13:49:35
    Od: " buty" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich możliwościach z dodatkową
    > odpłatnością (ukryty koszt). Pomijam tu oczywiście koszt transferu.

    Tzn. w ktorych sieciach jest platne? W orange jest chyba tak, ze kupuje sie
    abonament i juz za transfer sie nie placi, tak?

  • 7. Data: 2010-03-05 10:12:26
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 02.03.2010 .Zykfryd. <x...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > znalazłem darmowego Push Maila na Symbiana - Seven Mail i puki co jestem
    > z niego zadowolony, mam to samo co wcześniej bez dodatkowych opłat.

    A później i tak połowa postmasterów spowalnia delivery przez greylisting i
    push jest 30 minut po wysłaniu :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-03-05 14:21:22
    Od: "skorzanebuty" <s...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > W tym momencie jedno i drugie.

    A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa
    wersja jest ok?

  • 9. Data: 2010-03-05 16:04:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 14:21:22 +0000 (UTC), skorzanebuty napisał(a):

    > A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa
    > wersja jest ok?

    teraz już nie masz wyboru, "jedno i drugie" znaczy "jedno i drugie
    jednocześnie"

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-03-06 00:02:38
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-03-05 11:12, Sergiusz Rozanski pisze:

    > A później i tak połowa postmasterów spowalnia delivery przez greylisting i
    > push jest 30 minut po wysłaniu :)

    Pewnie tak, ale mi takie "odswierzanie" w zupełności wystarcza, rzadko
    ktoś kto wysyła maila oczekuje odpowiedzi w 5min. A w momencie gdy
    spędzam parę dni w terenie i zdarza się że przez cały dzień nie mam
    okazji włączyć laptopa i sprawdzić poczty, poczta która pojawia się na
    telefonie po 30min czy nawet godzinie od pojawienia się na moim koncie
    pocztowym i tak jest ekspresem. Nawet gdyby Nokia mail dawał czas 10s i
    tak w moim przypadku nie widzą potrzeby płacenia za tą usługę dodatkowo
    19,99PLN/miesięcznie.