  • 11. Data: 2009-07-17 20:05:08
    Temat: Re: telefon dla kobiety po 45 :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-16 23:58, JoteR pisze:

    > Na pewno nie to, co sugerujesz przytoczonymi wymaganiami.

    to są jej wymagania :)

    Nie wiem, ile
    > Ty masz lat, ale zapewniam Cię, że osoby w podanym wieku nie są
    > przygłuchymi, atechnicznymi przygłupami ledwo potrafiącymi utrzymać
    > białą laskę w trzęsących się od Parkinsona dłoniach.

    Łojezuśku a gdzie ja coś takiego napisałem?
    Przecież nie zaproponuje jej jakiegoś ziomalo i foczkofonu co świeci się
    wszystkimi kolorami tańczy... Osoba poważna więc i telefon w miarę poważny.

    > "nie widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście" -
    > za taki tekst mój syn już by pomykał po schodach ze śladami ścierki na
    > obliczu i śladem obcasa na rzyci.

    Ale moje rodzicielka taka jest - co zrobię? :( Sam się ościerkuję w
    ramach pokuty

    > Weź mamę pod de pachę i zaprowadź ją do sklepu, niech sobie sama
    > wybierze. Może ciężko w to uwierzyć, ale przekroczenie 45-roku życia nie
    > jest wystarczającą przesłanką do wystąpienia o ubezwłasnowolnienie.

    Sęk w tym, że zakres cenowy będzie nas kierunkował raczej do allegro,
    tak czy siak siądę z nią i powiem co wiem a wybierze sama.

    > JoteR
    >
    > PS. Moja powoli zbliżająca się do tego wieku lepsza połowa wybrała sobie
    > LG Viewty.

    za drogi a klawiatura wymagana

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 12. Data: 2009-07-17 20:18:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PlaMa" napisał:

    > Łojezuśku a gdzie ja coś takiego napisałem?

    Sam to sobie dośpiewałem, bo poruszyłeś drażliwy dla mnie i mojej żony temat
    nadciągającego nieuchronnie wieku hmm.. średniego ;-)

    > za drogi a klawiatura wymagana

    To nie była propozycja, tylko przykład, co wybierają kobiety w hmm... pewnym
    wieku ;-)

    JoteR

  • 13. Data: 2009-07-17 21:03:01
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

    > symbianowiec do 300zł? :)

    6600 dla naprzykładu

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 14. Data: 2009-07-17 21:26:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    PlaMa pisze:

    > symbianowiec do 300zł? :)

    W miarę rozsądny? A np 6120c, chociaż piętno za tak mały ekran. Używany
    oczywiście.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2009-07-18 08:42:38
    Od: Drizzt <d...@p...pl>

    Idziecie do MM czy innego markieta i wybieracie a potem szukasz okazji

    Ja swojej starszej wybralem w910i i jest bardzo zadowolona

  • 16. Data: 2009-07-18 18:42:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    PlaMa pisze:
    > Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?
    >
    > - coś do 300zł,
    > - aparat średni, nie musi być rewelacji, ale żeby jakieś te zdjęcia robił
    > - mp3, radia raczej nie potrzebne (może radio by się podobało ale nie
    > widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście :D),

    Niech bedzie pozdrowiana najwieszta maryja zawsze dziewica

    Synu.... Maxcom wRodzinie ....

  • 17. Data: 2009-07-18 18:43:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
    > się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

    Menu w Symbianie mozna ulozyc ? hmmm od kiedy ?

    Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji ... zaprawde nie miales Orange Menu

  • 18. Data: 2009-07-18 18:43:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    PlaMa pisze:

    > symbianowiec do 300zł? :)

    No 180zł Nokia N70

  • 19. Data: 2009-07-18 18:44:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

    > W miarę rozsądny? A np 6120c, chociaż piętno za tak mały ekran. Używany
    > oczywiście.

    6220 ? ostatnio tanszy ... bo skrzypi i wyglada jak 3110

  • 20. Data: 2009-07-18 20:22:44
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Menu w Symbianie mozna ulozyc ? hmmm od kiedy ?
    >
    > Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji ... zaprawde nie miales Orange Menu

    Co to Orange to nie wiem, ale tu chyba nieporozumienie bo przecież
    "menu" Symbiana jest w pełni konfigurowalne, możesz sobie wszystko do
    jednego foldera wsadzić (i nie mieć menu głównego wcale :) ) albo
    dowolnie rozwalić na wiele wiele folderów. A jakie 5 aplikacji masz na
    myśli, sam system ma ich kilkadziesiąt..