  • 1. Data: 2009-07-16 16:50:28
    Temat: Nokia 6021 - kontakty
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam Nokię 6021 i według tego co widzę w pamięci telefonu mieści mi się
    500 kontaków i 250 na karcie SIM.
    Mam w pliku OE około 700 kontaktów.
    Program Nokia PC Suit niestety wywala błąd "za mało pamięci" bo NPCS
    obsługuje podobno tylko pamięć telefonu.

    Czym mam zaimportować do telefonu kontakty z pliku w którym mam 700
    kontaktów?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-07-16 17:11:31
    Temat: Re: Nokia 6021 - kontakty
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h3nloi$2m1$...@n...onet.pl...
> [...]
    > obsługuje podobno tylko pamięć telefonu.
    >
    > Czym mam zaimportować do telefonu kontakty z pliku w którym mam 700

    Po co tobie tyle kontaktów?
    Twoje pytanie jest z cyklu: dysk twardy ma pojemność 80GB. Czy da się
    wrzucić 1TB?

  • 3. Data: 2009-07-16 17:25:40
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Po co tobie tyle kontaktów?
    > Twoje pytanie jest z cyklu: dysk twardy ma pojemność 80GB. Czy da się

    Błąd w myśleniu. Analogią do mojego pytania może być pytanie: "jak
    zrobić żeby na dysk 1GB wgrać 900mb, bo program którego używam nie
    potrafi obsłużyć części dysku".

    Ponowię: czy znacie może jakiś inny program niż Nokia PC Suit, który
    wykorzysta jednocześnie pamięć SIM i telefonu?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2009-07-16 17:41:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ponowię: czy znacie może jakiś inny program niż Nokia PC Suit, który
    > wykorzysta jednocześnie pamięć SIM i telefonu?

    Wgrac do pamieci telefonu 200 kontaktow. Przeniesc na karte sim.
    Uzupelnic reszte- 500 pamiec telefonu, wczesniej oczywiscie wykasowac
    te., ktore juz zgralismy na karte.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-07-16 20:33:15
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > obsługuje podobno tylko pamięć telefonu.
    >
    > Czym mam zaimportować do telefonu kontakty z pliku w którym mam 700

    te 500 kontaktów to jest o ile mi się wydaje makimum, jeśli kontakty są
    mocno rozbudowane czyli nr tel, adres e-mail etc etc to może sie okazac że
    wejdzie jeszcze mniej

  • 6. Data: 2009-07-16 21:24:20
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Jingiel pisze:

    > Wgrac do pamieci telefonu 200 kontaktow. Przeniesc na karte sim.
    > Uzupelnic reszte- 500 pamiec telefonu, wczesniej oczywiscie wykasowac
    > te., ktore juz zgralismy na karte.
    >
    > Jingiel

    Tego się obawiałem ;-)) ale to może być wyjście.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?