  • 11. Data: 2011-11-16 19:06:52
    Temat: Re: tel do 350 zł brutto
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ireneusz Brycki" napisał:

> [...]

    To osoba chce czy nie chce tego Internetu?
    Niech osoba się zdecyduje.

    > odbierać pocztę, plus w miarę przyzwoity aparat

    > A może: http://komorkomania.pl/2011/04/16/samsung-cht-350-c3
    500-test

    No litości... Zabawka bez Wi-Fi, bez 3G, z dziadowską rozdzielczością ekranu
    i nędznym aparatem. Może niech osoba lepiej sama sobie coś dobierze, albo
    sama tu napisze, bo ty straszliwie plączesz się w zeznaniach. Za "w miarę
    przyzwoity aparat" z 2 Mpx to mógł być uznawany SE k750i 5 lat temu, a nie
    dziś ów pejsbukowy szajs.

    JoteR

  • 12. Data: 2011-11-16 20:35:17
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 20:06, JoteR pisze:
> [...]
    > zeznaniach. Za "w miarę przyzwoity aparat" z 2 Mpx to mógł być uznawany
    > SE k750i 5 lat temu, a nie dziś ów pejsbukowy szajs.

    - to są dwie różne osoby,
    - dlatego są dwa różne aparaty

    Skoro już wiesz czego szukam, to jeszcze raz zapytam:
    - telefon do 350 zł brutto

    *Dotykowiec*
    - osoba chce dotykowy, bo lubi, a korzysta tak naprawdę tylko z tego co
    jest w zwykłym telefonie plus w miarę przyzwoity aparat, żadnych
    aplikacji, sklepów, internet praktycznie w ogóle

    *Klawiatura*
    - osoba chce klawiaturę bo nie lubi pisać na dotykowym, poza tym chce
    przeglądać internet, odbierać pocztę, plus w miarę przyzwoity aparat
    wszystkie inne funkcje typu sklep z aplikacjami nie są konieczne w ogóle

    Przyzwoity "w miarę" aparat to aparat który nie aspiruje do idiotkamery
    tylko do "w miarę" przyzwoitego aparatu z telefonu komórkowego.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 13. Data: 2011-11-16 20:37:15
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 19:55, ToMasz pisze:
    > dotykowiec bez rysika? to android jakiś!

    Powtarzam: jak coś ma rysik to jest podejrzane na tyle by to natychmiast
    wyrzucić, oprócz Samsunga Note :-) bo ten akurat ma rysik do bardzo
    szczególnych tabletowych prawie zastosowań.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 14. Data: 2011-11-16 21:15:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.11.2011 21:35, Ireneusz Brycki pisze:

> [...]
    > jest w zwykłym telefonie plus w miarę przyzwoity aparat, żadnych
    > aplikacji, sklepów, internet praktycznie w ogóle
    to poc ten dotyk? zeby był nieużywalny w słońcu?
    Bez systemu to jakieś orange sanfrasisco, z systemem to omnia, touch,
    ale to takie wróżenie z fusów. pasujących telefonów jest conajmniej 100
    tylko ze znowu ten rysik. najtańszy android to:
    LG GT540 swift HTC Dream G1 HTC Magic
    tylko ze takim telefonem dużo trudniej zrobić fotkę niż se k750

> [...]
    > przeglądać internet, odbierać pocztę, plus w miarę przyzwoity aparat
    > wszystkie inne funkcje typu sklep z aplikacjami nie są konieczne w ogóle
    Internet - gprs/G3/wifi
    internet -jaka przeglądarka?!?!?!?! opera mini?
    Internet -jaka wielość i rozdzielczość ekranu!?!?!?! na 2.8 cala i 640p
    to trzeba mieć bardzo dobry wzrok. przy czym 640p to raczej mało wygodne
    przeglądanie internetu. i teraz najlepsze. jak już zobaczysz stronę www,
    ot jak "klikniesz" w odnośnik _nie posiadając_ rysika i dotykowego
    ekranu? strzałka w dół 54 razy w lewo 17 razy i enter?
    ech ludzie
    ToMasz
    PS
    gsmarena.com, i powiedz nam co wybrałeś

  • 15. Data: 2011-11-16 21:43:34
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 22:15, ToMasz pisze:
    > ot jak "klikniesz" w odnośnik _nie posiadając_ rysika i dotykowego
    > ekranu? strzałka w dół 54 razy w lewo 17 razy i enter?

    Słuszna uwaga. Czyli jednak dotykowiec + querty.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 16. Data: 2011-11-16 22:21:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.11.2011 22:43, Ireneusz Brycki pisze:

    > Słuszna uwaga. Czyli jednak dotykowiec + querty.

    Marsz na:
    www.gsmarena.com
    tam jak juz coś wybierzesz bo możemy skrytykować. Podpowiem ze w 2006
    roku używałem opery na sxg75. 240x320 bez dotyku. Dało się google i
    "lajtowe" strony. ale np allegro (wtedy nie mobline) - było nie używalne.

  • 17. Data: 2011-11-16 22:36:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ireneusz Brycki" napisał:

> [...]
    > jest w zwykłym telefonie plus w miarę przyzwoity aparat, żadnych
    > aplikacji, sklepów, internet praktycznie w ogóle

    Czyli najlepiej "bezsystemowy"? W tej cenie nowy to chyba tylko LG GM360
    BALI, ze względu na "w miarę przyzwoity aparat", ale tu brak 3G - pomimo
    niechęci osoby do używania Internetu - może być istotną wadą, podobnie jak
    ekran oporowy.
    Ale rozumiem, że - skoro rozważałeś w podanej kwocie Nokię C6 - ma to być
    telefon używany, więc może Samsung Jet?

    JoteR

  • 18. Data: 2011-11-17 06:41:46
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 16-11-2011 22:15, ToMasz rzecze:

    > przeglądanie internetu. i teraz najlepsze. jak już zobaczysz stronę www,
    > ot jak "klikniesz" w odnośnik _nie posiadając_ rysika i dotykowego
    > ekranu? strzałka w dół 54 razy w lewo 17 razy i enter?

    Mam telefon bez qwerty i macalnego ekranu. Nie mam problemu
    z klikaniem w odnośniki w przeglądarce internetowej telefonu
    (zarówno wbudowanej, jak i w Operze). Jak ja to robię, bo na
    pewno nie wciskam klawiszy po kilkanaście razy. Ach, ta skleroza...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 19. Data: 2011-11-17 18:16:29
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 23:36, JoteR pisze:
    > Samsung Jet?

    Oooo to jest bardzo sensowny telefon dla pierwszej osoby i byłby
    genialny gdyby miał querty! :-)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 20. Data: 2011-11-17 19:29:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > ekran oporowy.
    > Ale rozumiem, że - skoro rozważałeś w podanej kwocie Nokię C6 - ma to być

    Nokia N9 jest niezłym telefonem. Robi super zdjęcia. W Orange za
    złotówkę chyba.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w