  • 1. Data: 2011-11-15 19:12:41
    Temat: tel do 350 zł brutto
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Szukam dwóch telefonów:
    - dotykowca
    - z klawiatura querty

    Coś moglibyście polecić, mogą być używki. Myślałem o samsung chat, ale
    ktoś tu krytykował..

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-11-15 19:20:24
    Temat: Re: tel do 350 zł brutto
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-15 20:12, Ireneusz Brycki wysłał(a) wiadomość:
    > Szukam dwóch telefonów:
    > - dotykowca
    > - z klawiatura querty

    Nokia C6 - dotykowiec i klawiatura QWERTY w jednym, Nokia 5800
    XpressMusic - dotykowy (całkiem niezły, GPS, dobre radio, Internegt 3G)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-11-16 07:03:26
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - z klawiatura querty
    >
    > Coś moglibyście polecić, mogą być używki. Myślałem o samsung chat, ale ktoś tu

    A ja krytykuje wszelkie dotykowce są ble i fuj. To teraz zostaje ci jeden,

  • 4. Data: 2011-11-16 14:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    2011-11-15 20:12, Ireneusz Brycki wysłał(a) wiadomość:

    >Nokia C6 - dotykowiec i klawiatura QWERTY w jednym,

    Warunki spelnia, ale odradzam.
    a dzis to mnie juz wk* na maksa.

    J.

  • 5. Data: 2011-11-16 16:54:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.11.2011 20:12, Ireneusz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam dwóch telefonów:
    > - dotykowca
    > - z klawiatura querty
    >
    > Coś moglibyście polecić, mogą być używki. Myślałem o samsung chat, ale
    > ktoś tu krytykował..

    najpierw powiedz po co Ci dotykowiec i po co klawiaturka. Obydwa te
    parametry spełnia samsung i780, ale jeśli nie wykorzystasz jego zalet,
    to wady doprowadzą Cię do szału. Widziałem jakiegoś samsunga dotykowego
    bez systemu. dotyk masakra, klawiatura tylko i wyłącznie do sms i
    kontaktów. o to chodzi?
    ToMasz

  • 6. Data: 2011-11-16 18:00:35
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 15:59, J.F pisze:
    > Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    > 2011-11-15 20:12, Ireneusz Brycki wysłał(a) wiadomość:

    > Warunki spelnia, ale odradzam.
    > a dzis to mnie juz wk* na maksa.

    To samo czytam wszędzie. Nie kupię raczej.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 7. Data: 2011-11-16 18:02:14
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 17:54, ToMasz pisze:

> [...]
    > to wady doprowadzą Cię do szału. Widziałem jakiegoś samsunga dotykowego
    > bez systemu. dotyk masakra, klawiatura tylko i wyłącznie do sms i

    ale to ma jakiś rysik! Jak coś ma rysik to już się tego boję.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 8. Data: 2011-11-16 18:04:26
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 17:54, ToMasz pisze:
    > najpierw powiedz po co Ci dotykowiec i po co klawiaturka

    *Dotykowiec*
    - osoba chce dotykowy, bo lubi, a korzysta tak naprawdę tylko z tego co
    jest w zwykłym telefonie plus wmiarę przyzwoity aparat, żadnych
    aplikacji, sklepów, nawet nie za bardzo internetu

    *Klawiatura*
    - osoba chce klawiturę bo nie lubi pisać na dotykowym, poza tym chce
    przeglądać internet, odbierać pocztę, plus w miarę przyzwoity aparat
    wszystkie inne funkcje typu sklep z aplikacjami nie są konieczne w ogóle

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 9. Data: 2011-11-16 18:22:39
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 19:04, Ireneusz Brycki pisze:

> [...]
    > przeglądać internet, odbierać pocztę, plus w miarę przyzwoity aparat
    > wszystkie inne funkcje typu sklep z aplikacjami nie są konieczne w ogóle

    A może: http://komorkomania.pl/2011/04/16/samsung-cht-350-c3
    500-test

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 10. Data: 2011-11-16 18:55:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.11.2011 19:02, Ireneusz Brycki pisze:

    > ale to ma jakiś rysik! Jak coś ma rysik to już się tego boję.

    tak. po 5 latach jest "funkiel nówka" bo go się nie używa. i780ma myszkę
    optyczną. taka strzałka która lata po ekranie.
    tak się zastanawiam, dotykowiec bez rysika? to android jakiś! NIe nie,
    Ty weź przedefiniuj potrzeby jeszcze raz. może zacznij od aparatu?
    Przecież jak weźmiesz telefon bez systemu, to internet możesz sobie
    przeglądać na onet lajt chyba. jakaś wielkość(rozdizelczość) ekranu? Ma
    mieć g3? wifi?
    gsmarena.com twoim przyjacielem

    ToMasz