  • 1. Data: 2011-11-15 09:59:51
    Temat: Orange mix - zdejma simlock za darmo?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Znajoma wziela w Orange mix Nokie C1-01
    i zdziwila sie, ze ta ma simlocka.
    W FAQ Orange'a jest napisane, ze:
    "Opłata za zdjęcie blokady SIMLOCK wynosi 77 zł z VAT [...]",
    ale kiedys obilo mi sie o uszy, ze wg. jakiejs dyrektywy UE
    zakladanie simlockow jest niedozwolone (?).
    Co wiecej tak ze 2 lata temu w Playu zdjeli mi simlocka za darmo.

    Zdejma mi w orange tego simlocka za free?
    W ogole sieci moga sprzedawac telefony z simlockami?

  • 2. Data: 2011-11-15 10:22:22
    Temat: Re: Orange mix - zdejma simlock za darmo?
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Q nabazgrał(a):

    > Zdejma mi w orange tego simlocka za free?

    Nie, ja zdejmowałem w HTC i musiałem bulić ....

    > W ogole sieci moga sprzedawac telefony z simlockami?

    Mogą i to robią :(

  • 3. Data: 2011-11-15 10:28:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 15 Nov 2011 10:59:51 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >ale kiedys obilo mi sie o uszy, ze wg. jakiejs dyrektywy UE
    >zakladanie simlockow jest niedozwolone (?).

    Jeśli nawet jest taka dyrektywa to Orange ma to gdzieś, jako jedyni na
    rynku polskim zakładają simlocki w telefonach
    >Co wiecej tak ze 2 lata temu w Playu zdjeli mi simlocka za darmo.

    play to play więc nie ma się co dziwić, mają taką politykę, Orange ma
    inną
    >Zdejma mi w orange tego simlocka za free?

    nie sądze, najlepiej odwiedzić komis/serwis wyjdzie taniej niż w
    Orange, tylko kwestia gwarancji, często nie zwracają na to uwagi
    >W ogole sieci moga sprzedawac telefony z simlockami?

    widocznie mogą skoro Orange sprzedaje, jeszcze nie tak dawno wszystkie
    sieci sprzedawały z simlockami

  • 4. Data: 2011-11-18 23:58:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:j9td77$mt9$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > ale kiedys obilo mi sie o uszy, ze wg. jakiejs dyrektywy UE
    > zakladanie simlockow jest niedozwolone (?).

    nie ma czegos takiego, simlocki stosuje nadal masa operatorow
    w calej europie

    ztcw jedyne sprawy w tym klimacie to uke ktora wypowiedziala sie
    na temat pobierania oplat za zdjecie dla niektorych (chodzilo
    o starsze telefony) abonentow w przypadku kiedy w nowszych
    telefonach byly usuwane za darmo (czy cos bardzo podobnego,
    nie chce mi sie szukac)