  • 1. Data: 2011-11-14 22:04:58
    Temat: MB w Play Fresh
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Od jakiegoś czasu wykupuję kolejne pakiety MB w Play Fresh tylko po to
    aby nie stracić zgromadzonych już MB z poprzednich pakietów/
    Czy jest jakiś sposób na przedłużenie ich ważności inny aniżeli zakup
    kolejnego pakietu

    Karol

  • 2. Data: 2011-11-14 22:55:48
    Temat: Re: MB w Play Fresh
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
    dodatkowego netu na miesiac

  • 3. Data: 2011-11-14 23:30:13
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 14-11-2011 23:55, sunwick pisze:
    > no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
    > dodatkowego netu na miesiac

    To autor wątku tak przedłuża sobie te dane i przedłuża, a nuż np za pół
    roku na coś się przyda 500MB ;P

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 4. Data: 2011-11-16 19:47:26
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-11-14 23:55, sunwick pisze:
    > no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
    > dodatkowego netu na miesiac

    Mam jeszcze jedno pytanie - ponieważ można kupić tylko jeden pakiet na
    miesiąc zakładając, że jestem po zakupie 1 pakietu- zatem czy w ostatnim
    dniu ważności moich MB już będę miał aktywny przycisk KUP.

    Innymi słowy - czy ktoś już praktykował zakup dokładnie takiego samego
    pakietu MB po miesiącu tak aby nie przepadły mu już zgromadzone dobra?

    Karol

  • 5. Data: 2011-11-16 22:15:26
    Temat: Re: Re: MB w Play Fresh
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Mam jeszcze jedno pytanie - ponieważ można kupić tylko jeden pakiet na
    >miesiąc zakładając, że jestem po zakupie 1 pakietu- zatem czy w ostatnim
    >dniu ważności moich MB już będę miał aktywny przycisk KUP.
    TAK

    >Innymi słowy - czy ktoś już praktykował zakup dokładnie takiego samego
    >pakietu MB po miesiącu tak aby nie przepadły mu już zgromadzone dobra?
    niestety to padaka ich systemu i tylko 1 ostatnie 24h mozna wlaczyc
    ten sam pakiet i jest aktywny przycisk kup.
    jak sie zgapisz to bye bye zgromadzone srodki, czasem mi sie zdarzalo
    :)

  • 6. Data: 2011-11-17 12:35:34
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 14 11 2011 23:04, Karol MARCHEWKA pisze:
> [...]
    > aby nie stracić zgromadzonych już MB z poprzednich pakietów/
    > Czy jest jakiś sposób na przedłużenie ich ważności inny aniżeli zakup

    A nie możesz przejść na nielimitowany internet?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D