  • 1. Data: 2009-05-18 14:59:25
    Temat: tanie kufry awina itp
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Googlalem na temat chinskich kufrow 50l. Ogolnie komentarze z przeszlosci
    byly rozne ale najbardziej wytykane byly wady plyty mocujacej z tragicznego
    plastiku ktory to rozlatywal sie najszybciej.
    W opisie roznych aukcji teraz np
    http://www.allegro.pl/item634725420_hit_cenowy_kufer
    _50_litrowy_za_taka_cene_od_ss.html
    widze ze plyta do tego jest juz metalowa.
    Jak to sie spisuje ? Ktos zgubil moze przypadkiem taki kufer i odradza na
    dziendobry ?
    Z kasa teraz kiepsko na nowke mnie nie stac givi itp a za uzywke tez trzeba
    zaplacic przynajmniej ze 3 stowki
    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger 900

  • 2. Data: 2009-05-18 15:27:21
    Temat: Re: tanie kufry awina itp
    Od: v...@p...onet.pl

    On 18 Maj, 16:59, "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > dziendobry ?
    > Z kasa teraz kiepsko na nowke mnie nie stac givi itp a za uzywke tez trzeba

    witam. mialem taki jak plyta jest metalowa to oki ale jakosciowo to
    slabe .zamek sie wylamal .i traci kolor.
    nie polecam .
    pzdr vivaldi bmw k 100

  • 3. Data: 2009-05-18 21:13:52
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik PanAdol napisał:
> [...]
    > widze ze plyta do tego jest juz metalowa.
    > Jak to sie spisuje ? Ktos zgubil moze przypadkiem taki kufer i odradza na

    Miałem w skuterze na oko delikatniejszą płytę wzmocnioną dwoma
    metalowymi kątownikami. Kufer i mocowanie wytrzymało, były trwalsze niż
    rurki w samym skuterze :) Do motocykla nie próbowałem go montować więc
    się nie wypowiem.
    Ogólnie ten mój kuferek wraz z mocowaniem wygląda na dość pancerny.
    Jedyna wada to to że potwornie się rysował.

  • 4. Data: 2009-05-19 05:53:23
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Mon, 18 May 2009 16:59:25 +0200, PanAdol <p...@p...neostrada.pl> wrote:

    > Witam
    > Googlalem na temat chinskich kufrow 50l. Ogolnie komentarze z przeszlosci
    > byly rozne ale najbardziej wytykane byly wady plyty mocujacej z

    Też się kiedyś zastanawiałem nad tym kufrem, ale w końcu wyłożyłem kasę x3 na 44L
    MotoDetail - w końcu to Kappa z inną metką :-)

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (powoli się składa)

  • 5. Data: 2009-05-19 12:09:58
    Od: " mimbi" <m...@W...gazeta.pl>

    PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
    > dziendobry ?
    > Z kasa teraz kiepsko na nowke mnie nie stac givi itp a za uzywke tez trzeba

    witam, ja mam podobny , a nawet powiem, że identyczny, tylko różnią się nazwą
    (mój to chyba jakiś GMP czy coś około). Nie stosuję płyty, bo posiadam stelaż
    FiveStars pod kufry Givi i ten akurat idealnie pasuje. Jeżdżę z tym już ponad
    rok, w niedalekie trasy. Nie ładuję do niego bardzo ciężkich rzeczy, max 4 -
    6 kg. Nigdy nie miałam problemów z zamkami itp. fakt, że sam zameczek, jak
    dla mnie delikatny....po prostu uważam. Sam kufer trzyma się bardzo mocno
    stelaża. Podsumowując......myślę, że taki kufer do codziennych dojazdów np.
    do pracy ok, ale gdybym miała jechać na długą wyprawę, to nie wiem.....Nie
    mam też zaufania do zostawiania w nim na dłużej np, torebki czy kasku. Cena
    kufra jest natomiast bardzo atrakcyjna.

  • 6. Data: 2009-05-21 06:46:10
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    Witaj Panie Adamie!

    widze, ze przesiadles sie na Tygrysa ;) co do kuferka to przelatalem z
    identycznym caly poprzedni sezon i oto co moge napisac:

    - bardzo delikatny mechanizm zamka - nie da sie kufra zapiac tak jak w givi
    jednym mocnym ebnieciem o plyte - trzeba uwazac i pomoc wciskajac zatrzask
    - uklad kluczyk - zamek dzialal prawidlowo i nic sie nie dzialo
    - ja mialem plastikowa plyte i nie mialem z nia najmniejszych problemow
    - w kufrze wozilem nieraz grubo ponad 10 kg plus manele na wierzchu przypiete
    gumami i nic zlego sie nie dzialo

    reasumujac - za 100 pln warto to kupic - jak sie dorobisz kiedys jakiejs
    firmowki to bedziesz mial pojemna skrzynke na narzedzia ;) trzeba tylko
    delikatnie sie z tym obchodzic podczas akcji zakladanie - sciaganie z plyty

    pozdrawiam

    szynszyll
    xtz750