    From: " mimbi" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tanie kufry awina itp
    Date: Tue, 19 May 2009 12:09:58 +0000 (UTC)

    PanAdol <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Googlalem na temat chinskich kufrow 50l. Ogolnie komentarze z przeszlosci
    > byly rozne ale najbardziej wytykane byly wady plyty mocujacej z tragicznego
    > plastiku ktory to rozlatywal sie najszybciej.
    > W opisie roznych aukcji teraz np

    http://www.allegro.pl/item634725420_hit_cenowy_kufer
    _50_litrowy_za_taka_cene_o
    > _ss.html
    > widze ze plyta do tego jest juz metalowa.
    > Jak to sie spisuje ? Ktos zgubil moze przypadkiem taki kufer i odradza na
    > dziendobry ?
    > Z kasa teraz kiepsko na nowke mnie nie stac givi itp a za uzywke tez trzeba
    > zaplacic przynajmniej ze 3 stowki
    > Pzdr

    witam, ja mam podobny , a nawet powiem, że identyczny, tylko różnią się nazwą
    (mój to chyba jakiś GMP czy coś około). Nie stosuję płyty, bo posiadam stelaż
    FiveStars pod kufry Givi i ten akurat idealnie pasuje. Jeżdżę z tym już ponad
    rok, w niedalekie trasy. Nie ładuję do niego bardzo ciężkich rzeczy, max 4 -
    6 kg. Nigdy nie miałam problemów z zamkami itp. fakt, że sam zameczek, jak
    dla mnie delikatny....po prostu uważam. Sam kufer trzyma się bardzo mocno
    stelaża. Podsumowując......myślę, że taki kufer do codziennych dojazdów np.
    do pracy ok, ale gdybym miała jechać na długą wyprawę, to nie wiem.....Nie
    mam też zaufania do zostawiania w nim na dłużej np, torebki czy kasku. Cena
    kufra jest natomiast bardzo atrakcyjna.