  • 1. Data: 2009-05-18 15:15:25
    Temat: podnosniki hydrauliczne moto w makro
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Bylem dzis w makro na Jerozolimskich w wwie.
    Jakby ktos szukal chcial zobaczyc to przypadkiem zauwazylem takie oto
    podnosniki hydrauliczne po 240zl brutto :
    http://moto.allegro.pl/item637104724_podnosnik_motoc
    yklowy_promocja_ostatnia_sztuka.html
    Oczywiscie hinszczyzna ale moze do czegos sie nada
    Pzdr
    PanAdol

  • 2. Data: 2009-05-18 18:53:53
    Temat: Re: podnosniki hydrauliczne moto w makro
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    PanAdol pisze:
> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item637104724_podnosnik_motoc
    yklowy_promocja_ostatnia_sztuka.html
    > Oczywiscie hinszczyzna ale moze do czegos sie nada

    Mam, uzywam, swietny. Tylko gumki z wierzchu mi sie rozj... Doskonaly do
    duzych ciezki sprzetow ale pod warunkiem ze nic spod ramy w nich nie
    wystaje - generalnie swietny do cruiserow i tym podobnych. Ja szczerze
    polecam. Identyczny w Louisie kosztuje 100 Euro.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-18 19:38:17
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Mam, uzywam, swietny.

    niemożliwe.... przecież wszystko co chińskie jest do d..... :D

  • 4. Data: 2009-05-18 19:45:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > niemożliwe.... przecież wszystko co chińskie jest do d..... :D

    Ooo. A juz sie za Toba stesknilem :) Romecik jeszcze chula ?

  • 5. Data: 2009-05-18 19:52:33
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > chula ?

    OMG.....

    hula jak należy, a harley ile napraw przeszedł w tym czasie ?

  • 6. Data: 2009-05-18 20:02:38
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Mustafa wrote:

    > niemożliwe.... przecież wszystko co chińskie jest do d..... :D

    Czyzbys Ty tez byl chinskiego pochodzenia? Przestan smedzic lub idz do wora.

    --
    Artu / Kef

  • 7. Data: 2009-05-18 20:16:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > OMG.....

    Chula bo z Chin. Gdyby pochodzil z Polski to by hulal.

    > hula jak należy, a harley ile napraw przeszedł w tym czasie ?

    Oj wiele. Dlugo by opowiadac.

  • 8. Data: 2009-05-19 09:46:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 18 May 2009 22:02:38 +0200, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    > Czyzbys Ty tez byl chinskiego pochodzenia? Przestan smedzic lub idz do wora.

    No właśnie nie i dlatego jest do dupy ;)

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com