  • 1. Data: 2009-05-18 08:56:24
    Temat: tor - osłona na silnik yamaha r6 2006
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Potrzebuje osłonić karter przed zarysowanie, crashpad niestety nic nie daje.
    Widziałem kiedyś takie nakładki chyba karbon. Gdzie moge coś takiego kupić?

  • 2. Data: 2009-05-18 11:46:22
    Temat: Re: tor - osłona na silnik yamaha r6 2006
    Od: Magic <m...@w...pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuje osłonić karter przed zarysowanie, crashpad niestety nic nie daje.
    > Widziałem kiedyś takie nakładki chyba karbon. Gdzie moge coś takiego kupić?

    To nie karter tylko dekle chyba ? Dynotech.pl .

    W wersji oszczędniejszej można zrobić samemu, zajrzyj na
    www.wyścigi.motogp.pl , w dziale WMMP lub Motocykle był temat o tym.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-05-18 12:47:30
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Magic wrote:

    > To nie karter tylko dekle chyba ? Dynotech.pl .
    >
    > W wersji oszczędniejszej można zrobić samemu, zajrzyj na
    > www.wyścigi.motogp.pl , w dziale WMMP lub Motocykle był temat o tym.

    W wersji poloszczednej jeden szkop na jebaju.de sprzedaje do wielu
    motocykli.
    K.14.

  • 4. Data: 2009-05-18 13:48:08
    Od: "Muti" <m...@p...media.pl>

    > Potrzebuje osłonić karter przed zarysowanie, crashpad niestety nic nie
    > daje.
    > Widziałem kiedyś takie nakładki chyba karbon. Gdzie moge coś takiego
    > kupić?

    Grandys ma

    www.grandysduo.pl

    pozdr.