  • 1. Data: 2009-05-18 08:19:02
    Temat: Podziękowania - Ślub Kropki i Kity
    Od: Kita <a...@g...com>

    Precle Moje Drogie,

    Baaaardzo ale to baaardzo serdecznie dziękujemy WSZYSTKIM którzy
    dotarli na nasz ślub, pomimo "doskonałej inaczej" pogody ;). W
    szczególności wielkie dzięki dla tych którzy przyjechali na dwóch
    kołach ! Goście cywilni (czyt. ciotki, wujki etc.) pozostali pdo
    nieodpartym urokiem boskiego zapachu spalin i palonej gumy :D.
    Łzy wzruszenia rozmazują mi rozdzielczość więc napiszę tylko tyle, że
    nie odpuszczę więcej żadnemu motocyklowemu ślubowi :).

    Jeszcze raz wielkie dzięki i do zobaczenia w Hartku :)

    Kropka & Kita

  • 2. Data: 2009-05-18 08:45:55
    Temat: Re: Podziękowania - Ślub Kropki i Kity
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Mon, 18 May 2009 10:19:02 +0200, Kita <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > dotarli na nasz ślub, pomimo "doskonałej inaczej" pogody ;). W
    > szczególności wielkie dzięki dla tych którzy przyjechali na dwóch

    Niezmiernie żałuję, że nie mogłem dotrzeć, ale skręcone kolano trochę mnie uziemia.
    Tym niemniej przyjmijcie i ode mnie najszczersze życzenia szczęścia itd :-)
    Niech zapach palonej gumy zawsze wam towarzyszy :-)

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (powoli się składa)

  • 3. Data: 2009-05-18 09:35:30
    Od: Kita <a...@g...com>

> [...]
    > Tym niemniej przyjmijcie i ode mnie najszczersze życzenia szczęścia itd :-)
    > Niech zapach palonej gumy zawsze wam towarzyszy :-)

    No kolano Cię tłumaczy. Ale i tak będziesz musiał swoje wypić w
    Hartku :).

    Kita

  • 4. Data: 2009-05-18 09:41:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kita" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Precle Moje Drogie,

    Atoniedomnie ;)

    > Baaaardzo ale to baaardzo serdecznie dziękujemy WSZYSTKIM którzy
    > dotarli na nasz ślub, pomimo "doskonałej inaczej" pogody ;).

    Wracalismy (z Gawronem) by zaatakowac impreze z marszu lecz drogi za wolno
    ubywalo. Najlepszego Wam zaocznie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-05-18 09:48:22
    Od: Kita <a...@g...com>

    > Atoniedomnie ;)

    No nie jesteś Tania to jak nie do Ciebie ;)

    > Wracalismy (z Gawronem) by zaatakowac impreze z marszu lecz drogi za wolno
    > ubywalo. Najlepszego Wam zaocznie.

    A powiedz mi jeszcze kiedy że szopery to zawolno jeżdżom ;).
    Tak czy inaczej dzięki :)

    Aha fotki będą... niedługo :) (muszą się wywołać czy jak ;).

    Kita

  • 6. Data: 2009-05-18 18:40:24
    Od: Odys <o...@t...pl>

    wszystkiego naj naj...

    przepraszam zze nie dotarłem ale komunisate miałem w rodzinie
    i niestety musialem byc tam a nie tu.

    Jeszcze raz pozdrowienia dla Was

    odys

  • 7. Data: 2009-05-18 19:39:42
    Od: Kita <a...@g...com>

    On May 18, 8:40 pm, Odys <o...@t...pl> wrote:
    > wszystkiego naj naj...
    >
    > przepraszam zze nie dotarłem ale komunisate miałem w rodzinie
    > i niestety musialem  byc tam a nie tu.
    >
    > Jeszcze raz pozdrowienia  dla Was
    >
    > odys

    :) Dzięki komunisto :) NIgdy Ci tego nie darujemy ;).

    Kita

  • 8. Data: 2009-05-23 07:20:47
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kita"
    Baaaardzo ale to baaardzo serdecznie dziękujemy WSZYSTKIM którzy
    dotarli na nasz ślub, pomimo "doskonałej inaczej" pogody ;).

    Okolicznosc srednio wesola wiec i niebo poplakało nieco:)
    BTW w poniedzialek spuszczalem wode z przelacznikow - wracalem do domq juz
    bez kierunków. Nie ma tego zlego przypomnialem sobie jak sie sygnalizuje
    zmiany kierunku jazdy na jednosladzie :)))

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)