  • 31. Data: 2012-11-14 15:02:10
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-13 14:05, Pszemol pisze:

    > Widzisz - ktoś inteligentny domyśliłby się, że "chytry" mający dwa
    > znaczenia będzie nieść informacje i o sprycie i o chciwości w jednym.
    > Jest różnica pomiędzy znaczeniem chytry i sprytny, i dlatego mamy
    > dwa różne słowa w języku. Jest też róznica pomiędzy chytry a skąpy
    > bo ktoś może być skąpy a nie sprytny i wtedy nie jest zwykle chytry :-)
    > A chytry dwa razy traci, i to jest mądrość pokoleń oparta o fakty :-)))))

    A g**no mamy nie dwa znaczenia, "chytry" w sensie chciwy, czyli zły, to
    zwrot regionalny, który jakiś imbecyl wprowadził do języka polskiego
    jako obowiązujący.I to stosunkowo niedawno ktoś zrobił skoro ja o nim do
    tego czasu nie wiedziałem. Wcześniej Chytry ( przechytrzyć) miał
    jednoznacznie pozytywne znaczenie.

  • 32. Data: 2012-11-14 15:33:52
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-13 13:03, Michal Tyrala pisze:
    > Tak, jasne, swiat jest pelen łosi, a nieznajomosc wlasnego jezyka
    > swiadczy o bystrosci.
    > Sorry, jednak bede polegal na slownikach.

    No cóż, przykro mi że i Ty należysz do gatunku bezkrytycznych
    "wykształciuchów".

  • 33. Data: 2012-11-15 00:56:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

> [...]
    > obowiązujący.I to stosunkowo niedawno ktoś zrobił skoro ja o nim
    > do tego czasu nie wiedziałem. Wcześniej Chytry ( przechytrzyć) miał

    Czy możesz mi powiedzieć dlaczego to, że ty o czymś wcześniej nie
    wiedziałeś uznajesz jako właściwy argument dowodzący że tego nie było?
    Nie zakładasz z jakiegoś powodu swojej omylności?

  • 34. Data: 2012-11-15 08:08:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lis, 11:22, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.
    >
    > W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia
    >
    > http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Sm...

    > Opinie mile widziane :)
    >
    > Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
    > nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4
    > cale.

    A co sadzicie o tym modelu?

    http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flound
    er-463885/

  • 35. Data: 2012-11-15 12:03:38
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-15 08:08, krzysztofsf pisze:

    > A co sadzicie o tym modelu?
    >
    > http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flound
    er-463885/

    Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie cieszą się zbyt dobrą opinią.

  • 36. Data: 2012-11-15 12:24:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 12:03, Trybun <r...@y...com> wrote:

    der-463885/

    > Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie cieszą się zbyt dobrą opinią.

    Obserwuje desire x - moze spadnie do akceptowalnej dla mnie ceny za
    jakis czas

    http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

  • 37. Data: 2012-11-15 19:42:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-15 12:24, krzysztofsf pisze:

    > Obserwuje desire x - moze spadnie do akceptowalnej dla mnie ceny za
    > jakis czas
    >
    > http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

    Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

  • 38. Data: 2012-11-16 07:27:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 19:42, Trybun <r...@y...com> wrote:

    under-463885/

    > Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

    W watku zdefiniowalem moje stosunkowo nieduze potrzeby, tak wiec......

    Sadze, ze oba modele, o ktore tutaj pytalem nadawalyby sie, tyle, ze
    troche sie obawiam duzego % wadliwych egzemplarzy i szans na
    wylosowanie takiego.

  • 39. Data: 2012-11-16 08:00:38
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-16 07:27, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Sadze, ze oba modele, o ktore tutaj pytalem nadawalyby sie, tyle, ze
    > troche sie obawiam duzego % wadliwych egzemplarzy i szans na

    Wiem, chyba wszyscy lubimy kupować rzeczy tanie, ale pod warunkiem że są
    w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu,
    to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym
    zainteresowania.

    PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny? Nigdy co
    prawda nie miałem takiego telefonu, ale co bym nie kupił wyprodukowanego
    na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem
    laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.

  • 40. Data: 2012-11-16 08:23:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 08:00, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
    > w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu,
    > to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym

    ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
    czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

    > PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny?

    Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

> [...]
    > na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem
    > laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.

    Kupilem synowi 3,5 roku temu netbooka asusa. traktuje "jak serwer",
    caly czas zostawia wlaczony czasem tydzien czy wiecej chodzi -
    zadnych problemow.