  • 11. Data: 2011-07-29 19:47:36
    Temat: Re: takiego to jeszcze nie widzialem...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MarcinJM,

    Friday, July 29, 2011, 7:25:15 PM, you wrote:

    > Ale nie masz w bagazniku wycieraczki do butow?

    Nie mam działki, do której musiałbym dojeżdżać samochodem. Jakbym miał
    i byłoby błotniście, to kto wie.

    > Oczywiscie, ze jakos tam sie dba o niegnojenie auta, ale bez jajec, to
    > tylko kawal zelaza. Sie zabrudzi, to sie wyczysci.

    A jak się nie lubi czyścić i się woli, żeby się nie gnoiło?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-07-29 19:49:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Giżyński napisał(a):
    > A moze na owej dzialce przekopali ogrodek tego dnia. Nie chcial miec
    > ziemii na podlodze, przygotowal sie wzial wycieraczke. Mnie to nie dziwi
    > - ani troche.
    Ty choć raz w życiu skopałeś działkę? Jak byś to zrobił, to byś
    wiedział że tę czynność wykonuje sie w obuwiu zmiennym, włącznie ze
    skarpetami, a nie zabiera sie z tego tytułu wycieraczki do butów.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-07-29 20:01:16
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > wiedział że tę czynność wykonuje sie w obuwiu zmiennym, włącznie ze
    > skarpetami, a nie zabiera sie z tego tytułu wycieraczki do butów.

    Nie trzeba kopać wystarczy się przejść po takiej działce w dobie "naszego
    globalnego opcieplenia" i tej cholernej "suszy" nie do zniesienia. Na
    butkach zostanie trochę tej działki ;-)

    p.

  • 14. Data: 2011-07-29 20:05:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzecze: "wytrzyj butki, prosze".
    > Mame tez skorzystalo z okazji i botki oczyscilo.

    A to nie była taka mała dziewczynka to wali buciorami po siedzeniu przed
    sobą jak nóżki wyprostuje? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2011-07-29 20:07:22
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > EE, tam ty to się znasz. AUTO to się w niedzielę wypycha z garażu,
    > poleruje
    > miękką szmatką, a potem się IDZIE na mszę do kościółka. No bo skąd by się
    > brały te wszystkie Merce 15-to letnie, po dziadkach, nówki nie śmigane?

    Oj znalazłem przypadkiem taką nówke nie śmiganą ("beczka" z 1973), i to pod
    Warszawą. Tylko cholera dziadek nie chce póki co jej sprzedać. A kolejka
    chętnych długa już jest.

    p.

  • 16. Data: 2011-07-29 20:57:55
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-07-2011 o 19:41:05 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    >To sobie miej - nikt tego nie zabrania, jednak dla wiele osób samochód
    > to jednak zwykły element użytkowy, a nie przedmiot kultu...

    Czasem widzę takie auta, aż strach wsiadać, taki syf... ciekawe jak ma w
    domu.

  • 17. Data: 2011-07-29 21:51:18
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czasem widzę takie auta, aż strach wsiadać, taki syf... ciekawe jak ma w
    > domu.

    Według moich obserwacji bardzo podobnie albo wręcz identycznie. "Najlepsze"
    rzeczy można spotkać w bagażniku. Znam takiego jednego typa, że w tym
    śmietniku który wozi brakuje mu tylko etatowego źipa poszukiwacza puszek alu
    do kompletu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2011-07-29 22:14:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-29 19:10, MarcinJM pisze:
> [...]
    > corci rzecze: "wytrzyj butki, prosze".
    > Mame tez skorzystalo z okazji i botki oczyscilo.

    A nie prościej w samochodzie trzymać komplet kapci dla rodziny i
    ewentualnych gości, a brudne budy zdejmować przy wsiadaniu? :)

  • 19. Data: 2011-07-29 22:32:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 22:14:03 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > A nie prościej w samochodzie trzymać komplet kapci dla rodziny i
    > ewentualnych gości, a brudne budy zdejmować przy wsiadaniu? :)

    I koniecznie zostawiać przed drzwiami :)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2011-07-29 22:35:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-29 19:38, .Peeter pisze:

    > było napisane - tyłek na siedzenie i zaklaskać butami, to
    > nawalają buciorem
    > o próg... :S

    Biedny próg ;/

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!