  • 1. Data: 2011-07-29 15:00:03
    Temat: BMW X1
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Zamierzam kupić.
    Czy ktoś na grupie ma to auto? Czy bardzo awaryjne?

    A pytanie główne: mam do wyboru wersję 2.0xd (177 koni) i 1.7xd (ta sama
    pojemność ale 144 konie) - różnica w cenie jest znaczna (prawie 13 tys), ale
    według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów - bo na
    papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

    MS

  • 2. Data: 2011-07-29 16:08:40
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze:
> [...]
    > ale według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów -
    > bo na papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    ja nie mam doświadczeń akurat z tym modelem, ale wydaje mi się, że2
    sekundy różnicy do 100 to sporo.

  • 3. Data: 2011-07-29 16:14:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:08:40 +0200, Olo napisał(a):

    > ja nie mam doświadczeń akurat z tym modelem, ale wydaje mi się, że2
    > sekundy różnicy do 100 to sporo.

    No z jednej strony sporo, ale może nie każdy potrzebuje od razu pełny
    wzwód, może jemu wystarczy, żeby się ładnie w kąpielówkach układał?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-07-29 16:17:07
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-07-2011 o 15:00:03 Maciej S. <m...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów -
    > bo na papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    2sek to "dość" sporo, a pewnie jeszcze więcej w prędkościach 60-120, czyli
    takich gdzie się wyprzedza.

    Pewnie w tych 13tyś jest coś jeszcze ekstra z wyposażenia.
    Do tego jak się umiejętnie wykorzysta to ten mocniejszy będzie miej palił,
    aby osiągnąć takie same przyspieszenie.

  • 5. Data: 2011-07-29 16:18:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > ale według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów -
    > bo na papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    Po pierwsze nie 1.7xd tylko 1.8xd
    Po drugie nie 144 tylko 143KM
    Po trzecie roznica to nie 2s tylko 1,5s
    Po czwarte to czy 13 tysiecy to duzo przy cenie tego samochodu?
    1,5 sekundy to jest spora roznica.
    A zreszta co Ci stoi na przeszkodzie, aby sie wybrac na jazde probna i
    porownac?

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-07-29 16:39:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 16:14, Waldek Godel pisze:

    > No z jednej strony sporo, ale może nie każdy potrzebuje od razu pełny
    > wzwód, może jemu wystarczy, żeby się ładnie w kąpielówkach układał?

    2 sekundy przy wyprzedzaniu mogą Ci uratować życie, a nie tam pałowanie
    się od razu

  • 7. Data: 2011-07-29 16:44:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 15:39, Olo wrote:

    > 2 sekundy przy wyprzedzaniu mogą Ci uratować życie, a nie tam pałowanie
    > się od razu

    Nie widzisz, że to syndrom "nie mam szybkiego auta, więc wszyscy którzy
    mają to na pewno małe fiutki"?

    Coś jak "jestem biedny, więc sąsiad na pewno nakradł na samochód", albo
    "mam brzydką żonę, więc liczy się wnętrze a nie uroda". Ten typ tak ma. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-07-29 16:52:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:39:00 +0200, Olo napisał(a):

    > 2 sekundy przy wyprzedzaniu mogą Ci uratować życie, a nie tam pałowanie
    > się od razu

    No tak, zapomniałem, że jak się nie wyprzedzi, to też nie staje, mea culpa,
    jak mogłem.

  • 9. Data: 2011-07-29 17:41:32
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 16:52, Waldek Godel pisze:

    > No tak, zapomniałem, że jak się nie wyprzedzi, to też nie staje, mea culpa,
    > jak mogłem.

    Człowieku co ty mi tu piszesz o wzwodach, stawaniu itp. masz jakiś
    problem ze sobą?

  • 10. Data: 2011-07-29 17:45:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku co ty mi tu piszesz o wzwodach, stawaniu itp. masz jakiś problem
    > ze sobą?

    No ma, jak każdy skretyniały kapelusz.