  • 1. Data: 2011-07-29 18:31:43
    Temat: czy przyczepki maja numery seryjne?
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    oraz cos jak dowod rejestracyjny?

  • 2. Data: 2011-07-29 18:33:48
    Temat: Re: czy przyczepki maja numery seryjne?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jul 2011 18:31:43 +0200 osobnik zwany Michal
    wystukał:

    > oraz cos jak dowod rejestracyjny?

    owszem jak i ubezpieczenie OC

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-07-29 18:41:50
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.07.2011 18:31, Michal pisze:
    > oraz cos jak dowod rejestracyjny?

    Nie, nie maja (no chyba, ze pytasz o Polske ;) ).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-07-29 19:29:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
    > oraz cos jak dowod rejestracyjny?

    nie cos jak dowód rej. tylko dokladnie taki sam dowód jak ma samochód czy
    jakikolwiek inny pojazd zarejstrowany w kraju.
    Ma tez odpowiednie OC oraz tabliczke z numerem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-07-29 19:32:47
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.07.2011 19:35, Andy Niwiński pisze:

    > "RadekNet" <r...@r...com> schrieb im Newsbeitrag

    > A ty to skąd? Z Syberii?

    A jakie znaczenie ma skad ja w swietle tego, ze sa kraje, gdzie na
    przyczepe montujesz tablice rejesracyjna samochodu i wio?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2011-07-29 19:35:01
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "RadekNet" <r...@r...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie, nie maja (no chyba, ze pytasz o Polske ;) ).
    >
    > Pozdr.
    A ty to skąd? Z Syberii?

  • 7. Data: 2011-07-29 20:24:07
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
    > oraz cos jak dowod rejestracyjny?

    i do tego jak ma DMC ponad 750kg to i przeklad coroczny trzeba robic, za
    bodaj 80zeta...

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 8. Data: 2011-07-29 21:31:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > A jakie znaczenie ma skad ja w swietle tego, ze sa kraje, gdzie na
    > przyczepe montujesz tablice rejesracyjna samochodu i wio?

    Dlaczego zakładasz, że naprawdę nas interesują przepisy i zwyczaje w innych
    krajach?
    Przypominam że to polska grupa i pytania dotyczą Polski.
    Jak ktoś będzie chciał info o innych krajach, to zaznaczy to w pytaniu.
    Do tego czasu wrażenia emigranta możecie sobie darować.

  • 9. Data: 2011-07-29 21:52:39
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.07.2011 21:31, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jak ktoś będzie chciał info o innych krajach, to zaznaczy to w pytaniu.
    > Do tego czasu wrażenia emigranta możecie sobie darować.

    Bo Ty tak powiedziales? ;>

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2011-07-30 00:30:00
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 19:32, RadekNet pisze:

    > ze sa kraje, gdzie na przyczepe montujesz
    > tablice rejesracyjna samochodu i wio?

    Jakie to kraje?

    JK