  • 191. Data: 2013-02-06 00:48:33
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 23:35, Polak Catholic pisze:
    > Źle mnie zrozumiałeś. Napisałeś, że mi współczujesz, pytanie dotyczyło
    > żartu w moją stronę odnośnie mojej żony i moich dzieci. Ty pewnie
    > odebrałeś jakby to pytanie odnosiło się do twojego "instynktu
    > przetrwania". Nie to było moim zamiarem. Byłby to żart nie na miejscu.
    > Sorki za niejasność.

    Spoko.
    A współczuję z powodu powodów do zmartwień (sobie, jakby nie było, także).

    --
    pozdrawia Adam
    /25% badanych nie wie ile to jest 25%/

  • 192. Data: 2013-02-06 08:32:39
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dziwna to wiedza, której nie da się opisać ogólnie w pięciu zdaniach. Nie
    > chyba takiej drugiej...

    Niestety za duże masz braki. Poza tym jest wiele zagadnień zazębiających się
    (sprzężonych).

    > Oczywiście. Wtedy najsilniejszy wycina w pień wszystkich innych
    > pozostawiając sobie odrobinę służby. Wszak to mamy zapisane instynktownie.

    A tu od razu widać jak ludzie rozumieją rynek i jak patrzą na kapitalistę.
    To nie król ze służbą! To On musi służyć - swoim klientom i ciągle myśleć
    jak ich zadowolić aby nie wypaść z obiegu bo fortuny upadają często bardzo
    szybko - konkurencja nie zasypia gruszek w popiele.
    W socjalizmie jest gorzej. Z powodu ubogiej (porównując do WR) konkurencji,
    kapitalista nie działa pod tak wielką presją, poza tym (w związku z
    ograniczoną konkurencją ) łatwo zawiązują się oligopole.

    > Są pieniądze tych, którzy płacą, ponieważ większość się umówiła, że tak
    > będziemy robić.

    Niestety, socjalizm pozwala brać kredyt jednym na konto drugich. Bez ich
    zgody!
    To znaczy ludzie popierający socjalizm zgadzają się, bo głosują na lewicę!
    Powinien być konstytucyjny zakaz zadłużania się przez państwo/gminy... To
    program prawicy.
    Nie można stale więcej wydawać niż się zarabia. Jedni nobliści mówią, że
    można (Keynes), a inni, że NIE. Taka jest ekonomia, czyli nauka, która w
    zasadzie normalnie nie powinna istnieć.

    > To jest ekonomiczne przedszkole i było w serii o Kaczorze Sknerusie czy
    > czymś tam, dla dzieci.

    Tyle, że elementarz SZKODLIWY. Uczono Cię źle. Koś pozwalał oglądać Ci złe
    bajki. Czym skorupka za młodu... niestety.

    > Po raz któryś pytam - masz lepszy pomysł?

    Część jest w tym wątku a resztę można doczytać.
    Oczywiście piszę do tych chętnych.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 193. Data: 2013-02-06 08:34:10
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > widząc tabliczek, nagle by się zorientowali, że muszą myśleć sami za
    > siebie i spostrzegliby, że wcale nie potrzebują tego aparatu urzędniczego
    > nakazującego i zakazującego oraz "dbającego" o dobro i bezpieczeństwo
    > "ludzi pracy".
    > To tak OT ;)
    > P.S.
    > Wiem, jestem niepoprawnym optymistą, ale uważam, że byłoby normalniej,
    > gdyby ludzie musieli za siebie odpowiadać, a nie tak jak jest teraz -
    > zwalać wszystko na państwo(oczekując, że jacyś pracownicy socjalni

    Otóż to!
    "Chcącemu nie dzieje się krzywda"

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 194. Data: 2013-02-06 08:42:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A niby w czyim imieniu i na czyje wyraźne polecenie? :)

    LOL
    90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy (a to zasadnicza sprawa aby
    COKOLWIEK ustalić) a Ty mi tu piszesz Ci ludzie wydali *wyraźne* polecenie?
    Socjaliści celowo wszystko komplikują, prawo jest pogmatwane do granic! To
    działanie CELOWE aby ludzie się w tym wszystkim gubili i *potrzebowali
    pomocy*.
    Socjaliści wymyślają problemy, które potem za pomocą biurokracji próbują
    rozwiązywać.
    Socjalizm to genialny system do legalnego ogłupiania i okradania ludzi -
    GENIALNY, tyle, że przy okazji iście diabelski.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 195. Data: 2013-02-06 11:17:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 08:42, quent pisze:
    > 90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy

    A Ty dalej siedzisz w starych dobrych i klarownych czasach lewicy i
    prawicy :)
    Żyj sobie w klasyce ekonomii, ja też lubię muzykę z ubiegłego wieku.

    --
    pozdrawia Adam
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 196. Data: 2013-02-06 11:21:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 08:32, quent pisze:

    > Część jest w tym wątku a resztę można doczytać.
    > Oczywiście piszę do tych chętnych.

    W każdych wyborach wyskakuje jakiś człowiek znikąd i zawsze jest ten sam
    scenariusz: pokazuje teczkę i mówi: ''Tu jest nasz program''. Jednak
    nigdy nie zdradza szczegółów.
    Czasem ktoś próbuje przeanalizować ową tajemniczą teczkę i jeśli tylko
    nie jest pusta (co zwykle się zdarza), zawiera szum - mnóstwo bardzo
    mądrych słów złożonych w malownicze szlaczki.
    Pierwszy w IIIRP był zdaje się Tymiński. Z tym, że akurat jego teczka
    była pusta. Pamiętam, że wręcz zszokowałem się, jak można robić takie
    jaja chcąc być prezydentem. No, ale byłem wtedy chyba w ósmej klasie i
    pełen nadziei, że teraz przyjdą normalni...

    --
    pozdrawia Adam
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 197. Data: 2013-02-06 16:17:03
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > ''Tu jest nasz program''. Jednak nigdy nie zdradza szczegółów.

    Ale nudy...
    przecież wszystko jest w sieci, jawne, nawet linki były podane... ehhh
    młodzież :-(

  • 198. Data: 2013-02-06 18:43:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gil wrote:
    > protestujących ludzi nie ma nic do gadania. Dzięki ubeckim mediom i
    > dziennikarzom, którzy byli rejestrowani jako współpracownicy UB i
    > potem WSI.
    paranoia moze być kontrolowana lekami.

  • 199. Data: 2013-02-06 18:59:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
> [...]
    .pl...

    > Ale nudy...
    > przecież wszystko jest w sieci, jawne, nawet linki były podane... ehhh

    wiesz co ja ten "program" UPR przeczytalem kiedyś i... nie chce mi sie
    tego komentować to sa w sumei pierdoły.

  • 200. Data: 2013-02-06 19:22:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > wiesz co ja ten "program" UPR przeczytalem kiedyś i... nie chce mi sie
    > tego komentować to sa w sumei pierdoły.

    No jak się nie chce to co ja na to poradzę.

    Nowy pomysł lewaków z PO:
    <cytat>
    http://praca.wp.pl/title,...,wiadomosc.html
    Przedsiębiorcy dostaną dopłaty do pensji pracowników już przy spadku obrotów
    o 15 proc. - dowiedziała się "Gazeta Wyborcza" w Ministerstwie Pracy.
    Ministerstwo Pracy przygotowało projekt ustawy o ochronie miejsc pracy.
    Znalazły się w nim sprawdzone rozwiązania obowiązujące w latach 2009-11.
    Ustawa wejdzie wżycie zapewne w drugim kwartale.
    "Zamiast wypłacać zasiłki, lepiej przez pewien czas dopłacić pracownikom do
    wynagrodzeń. Dzięki temu utrzymają pracę" - tłumaczy minister pracy
    Władysław Kosiniak-Kamysz.
    </cytat>

    Firmy, którym spadną obroty o 14, 13, 12... %, nie będą się starały
    zwiększyć obrotów, ale je zmniejszyć, ponieważ w fatalnej sytuacji znajdzie
    się ta, której spadną obroty o 14,99% i nic nie dostanie, a identyczna,
    której spadło o 15% - dotacje otrzyma.
    Ot socjalizm i jego rozwój :-(